wa76 skrev 2017-01-01 16:57:49 följande:
Jag förstår din oro. Skulle jag få ett plus skulle jag inte heller kunna slappna av, oron över MA eller missfall finns ju alltid i bakhuvudet eftersom man gått igenom det tidigare. Men skönt att du ska på VUL imorgon, även om oron kanske inte släpper helt, som du säger.
mysmammi skrev 2017-01-01 19:01:50 följande:
Igenkänning här från vår första graviditet. Hade försökt i 3 år och fått besked att min man var praktiskt taget steril så när vi blev gravida gick vi på nålar. Minsta lilla konstiga känsla i magen överanalyserades. Vet att det inte är lätt att släppa rädslan så hoppas verkligen du får ett vul snabbt.
Ang ägglossning så är det första gången jag använder stickor men testa igen nu och strecket är mycket tydligare redan så ser positivt ut.
Jag ska ringa dem för att få en tid för koll bara, vilket bestämdes efter förra vändan på gyn. Sonen är 8 år, vi har försökt länge, Flera MF och sist ett MA.
Har också en cysta på v äggstock som de vill ha lite koll på annars gör vul mig vilket som.
Sist i sep fick jag göra abort hemma i v11
MA trots att allt såg bra ut på tidigare vul. Så skulle hellre låta bli för även om hjärtat slår nu så kan det ju gå åt skogen. Oj vad negativt det lät.. Men de vill kolla så en gång får väl gå.
Skönt att skriva av sig lite.