• Silvercross

38+ och försöker bli gravid.

Hej

Jag är 39 och försöker bli gravid. Har ett barn som är fem nu. Lite orolig när tiden pressar så. Min man är 50 ?så kanske det tar lite tid innan det händer någonting.

Andra med samma situation?

Själv har bim den 27 september

• Svar på tråden 38+ och försöker bli gravid.
  • Too tiki
    Nykär15 skrev 2017-01-03 12:13:25 följande:
    Nej inte fullt positivt på fm iaf, men gör rejält ont, bör bli i em eller i morgon. Så vi sexar vidare :)
    Håller tummarna för att du får positivt inom dygnet då :) Här gör det också rejält ont men jag bör ju ha haft ÄL, eller om jag möjligen har det nu. Hoppas det ger med sig under dagen för jag har saker inplanerat under kvällen men kan knappt gå nu så vi får väl se om jag får ställa in eller inte.....
  • Too tiki
    HoppasPåEnTill skrev 2017-01-03 12:33:52 följande:
    Japp. Tokblankt.
    Svårt.....det kan ju hända att det var för tidigt när du testade, en del får ju inte positivt förrän ett par dgr efter BIM. Vilken dag testade du på och med vilket test? 
  • HoppasPåEnTill
    Too tiki skrev 2017-01-03 12:55:49 följande:

Svårt.....det kan ju hända att det var för tidigt när du testade, en del får ju inte positivt förrän ett par dgr efter BIM. Vilken dag testade du på och med vilket test? 

Idag skulle varit BIM-1. Jag har blött 3 dagar. Så att det syns rejält när jag torkar mig. Sen nästan inget under dagen.
  • Too tiki
    HoppasPåEnTill skrev 2017-01-03 14:29:32 följande:
    Idag skulle varit BIM-1. Jag har blött 3 dagar. Så att det syns rejält när jag torkar mig. Sen nästan inget under dagen.
    Använder du ett testa tidigt test borde det ha visat något nu men testar du med vanligt test kan det hända att HCG nivåerna inte blivit tillräckligt höga för att testet ska känna av det. Hade nog väntat någon dag till och testat med tex. den nya CB early för att vara helt säker får så var det när jag var gravid sista gången.
  • mysmammi

Hej ägglossning testen har varit upp och ner senaste dagarna och igår fick jag världens molvärk så fick för mig att ta ett gravtest imorse. Är det någon mer som ser ett streck eller inbillar vi oss?

• Nykär15

[quote=77275268][quote-nick]mysmammi skrev 2017-01-04 08:19:54 följande:[/quote-nick][/quote]

Jag ser!! Grattis!!

• HoppasPåEnTill
    mysmammi skrev 2017-01-04 08:17:49 följande:

Hej ägglossning testen har varit upp och ner senaste dagarna och igår fick jag världens molvärk så fick för mig att ta ett gravtest imorse. Är det någon mer som ser ett streck eller inbillar vi oss?

Jag ser ett halvt streck. :)

Borde vara positivt.
  • Too tiki
    mysmammi skrev 2017-01-04 08:17:49 följande:

Jag ser ett streck och vågar mig på ett grattis
  • mysmammi

tack alla
    Vågar inte riktigt tro det än.. ser fler test i min framtid.
    Tror jag testa mig 4 gånger med förra barnet :)
    Maken däremot går omkring och sjunger Supersperm supersperm suuuper sperm

Svar på tråden 38+ och försöker bli gravid.