GrönaDruvan skrev 2016-11-21 22:51:11 följande:
Måste flika in här....skriver ju inte så mycket här längre, men följer er!
När jag blev gravid i mars hade jag massa symptom och visste nästan att jag var gravid innan jag testade...samma i september... Nu när jag blev gravid kände jag ingenting! Var helt hundra på att det inte tagit sig, drack t.o.m massa vin innan bim vilket jag aldrig gör annars, men så toksäker va jag på att det inte tagit sig! Men vad fel jag hade! Nu sitter jag ju här i vecka 8 och mår aldeles förträffligt....dåligt

Ville bara ge dig lite hopp! Lycka till! Håller tummarna att det tagit sig!
Tack för att du ger mig lite hopp! Men
ÄL+10 och negativt i morse...så har väl gett upp, bara vänta på mensen. Har alltid plussat vid denna tiden på tidigare grav.
InaLo skrev 2016-11-22 07:36:13 följande:
Vad skönt att det går bra. Du får smitta oss andra med lite bebislusker!
Här kom jäddrans surtanten i dag! Har varit beträdd på det eftersom tempen har sjunkit de senaste dagarna. Känner mig lite nöjd ändå över att tempen varit högre denna månad en tidigare månader och att mensen kom 1 dag senare. Gillar att det är 26 dagar och inte 25dagar. Har tidigare haft 27 dagar och en minskning tyder ju på att äggen är av något sämre kvalitet. Att det blir lite längre tyder ju på att äggen stärks.(enligt vad jag läst)
Känns som att omläggning på kosten gör någon nytta. De säger att det tar 90-150 dagar att ge effekt och nu har jag ätit så i 90 dagar. Nu håller jag i alla mina tummar och tår att det blir något av detta försöket.
Usch o fy...men gissar jag gör dig sällskap med tanten framåt fredag, lördag....kram!