Elisa77 skrev 2016-10-01 19:34:37 följande:
Ja, det känns så skönt! Och när jag längtar efter något så brukar jag tänka hur många gånger kvar att betala räkningar, för det känns ju som man gör förjämnan. ???? Så ett räkningstillfälle till sen är det dags! ????????
Haha vad roligt. Jag tänkte precis likadant när jag betalade räkningar sist! Frågetecknen är väl familjelivs sätt att tolka smileys?
Helen3 skrev 2016-10-02 19:44:54 följande:
Här är en till som följt er men inte fått för mig att skriva. Har 55dagar kvar, bf 26/11. Lider av foglossning och går med kryckor, hemska förvärkar sen v26, äter fortfarande medicin för att inte kräkas och mår illa om jag fuskar med maten, svullen överallt, gbs bakterier i urinen, moderkakan för nära livmoderhalsen så ska på tul imorgon.. går bra känner jag! Är så less på att vara gravid och knappt kunna röra mig! Är mitt andra barn och med dottern mådde jag hur bra som helst så det här är en chock. Älskade att vara gravid med henne och hade längtat efter det men tji fick jag...!
Men kära nån! Du har det då inte lätt... men du måste ju också bara betala räkningarna en gång till innan det är dags... kämpa på. Hur ställer du dig till ev. snitt då om moderkakan sitter för nära? För jag antar att det är det som ska kollas på tul?
Elisa77 skrev 2016-10-02 23:07:47 följande:
ojoj, era stackare! Men nu är det inte jättelänge kvar!
Jag hade en rabattkupong på 25% på Coop idag så passade på ochköpte lite (eller mycket) blöjor, amningsinlägg, stora nattbindor, några nappar och annat supertrist och dyrt. Så nu är vi nog kittade för storken.. (noll i klädväg inhandlat ijof)
Och jag fick kupong från libero så jag ska passa på att köpa lite blöjor och sånt när vi handlar nästa gång. Man får ju passa på :)