Jag fick också nåt slags förberedelseryck i helgen, när jag insåg att jag nu inte ska hem på två veckor, så nästa gång jag kommer hem är jag i v 37, och då är det ju VERKLIGEN nära. Så teoretiskt kan han ju komma innan jag hinner hem nästa gång, och då vill jag inte behöva komma hem och montera skötbord.
Men nu har vi faktiskt gjort allt det där, det som är kvar är att frakta hem vagnen från Uppsala, att köpa en bärsjal och beställa tygblöjor, och att montera ihop spjälsängen och bädda den. Allt är saker som ändå går relativt fort.
BB-väskan är visserligen inte packad, men bebis kläder är framlagda så maken kan rycka dom i farten om han måste åka ner till mig, och mina grejer har jag här med mig. Nästan redo för den lilla huvudpersonens ankomst :)
I övrigt har jag verkligen börjat känna mig trött, tung och gravid nu. Har hittills inte riktigt fattat vad alla pratar om när de säger att det är så jobbigt på slutet, men idag har jag faktiskt känt vad de menar. Tung, trött, foglossning och halsbränna, jobbigt att gå och ligga ner och sammandragningar mest hela tiden. Förhoppningsvis går det över och jag blir lika pigg som jag var förra veckan.