Björckan skrev 2016-09-17 16:05:14 följande:
Hahaha. Jag känner igen det där från för några veckor sedan när vi gjorde en make-over på sonens rum och jag drog till ikea för att köpa lite pryttlar efter att vi monterat upp en loftsäng med rutschkana (en sån där halvhög) och sedan tillbringade kvällen med att sätta upp skynken, organisera om garderober, leksakslådor och klänga runt på golvet under sängen för att göra det mysigt. Fick sona i två dagar med fogarna sedan. Men ändå värt det...för det värsta gick ju över. Hahaha
haha ja helt otroligt hur man ibland får någon gömd energi mitt från ingenstans - och samtidigt lite läskigt att den värsta smärtan kommer efteråt. Men man lär ju sig vart sina begränsningar går på ett ungefär efter ett x par veckor ;)
Hur mår ni andra? Hur går det med era sd och förvärkar, elisa och ems?
Sömnproblemen fortsätter här, och hela helgen har jag vart sååå trött och fruktansvärt energilös. Ögonen kliar och svider av trötthet konstant. Bebisen trycker på urinblåsan hela tiden så jag går runt med en konstant känsla av att jag behöver kissa, ungefär som att jag inte kan tömma blåsan..
Fast det värsta är nog att jag de senaste dagarna hela tiden får ont i ryggen och nedre delen av magen, precis som om jag behöver bajsa - lite som att det kommer ett diarré-anfall och man bara känner "Jäklar, jag måste bajsa NU!", och sen när jag väl går & försöker bajsa så kan de antingen inte komma något alls, ibland massor, ibland en liten harplutt och ibland bara någon fis. Ena gången kan de vara löst och andra gången kan de vara hårt, och har jag tur någongång är det "normalt" (haha ja, ursäkta informationen...)
Men jag vet inte om det beror på att livmodern trycker på tarmarna? Eller om det är mina förvärkar som känns likadant?