ems86 skrev 2016-09-18 21:12:53 följande:
Nej alltså ena dagen tänker jag att man har sån himla koll bara för man gjort detta förr. Sen får man sig en liten lavett av livet och inser att man får nog vara beredd på både det ena andra :)
Spännande ja be henne kolla! Jag är i 31+3 idag och ska på tul i morgon. Standard när man har diabetes eller graviditetsdiabetes. Sonen var rätt stor i denna vecka så är lite nervös. Vilken vecka är du?
Ang sex är jag helt fel person.. Har inte haft någon sexlust överhuvudtaget varken denna eller förra. Det ska väl inte kunna påverka? Det sägs ju att det ska kunna sätta igång men har aldrig hört att det skulle stämma. Mer en sysselsättning där efter bf :) go for ir!
Åh skulle också vilja göra ett tul, mest för att jag är nyfiken på hur stor och så han är. Hoppas det går bra!!
Jag är i 31+2 så vi ligger ganska lika då kan man ju säga! :)
Jag har haft sexlust i perioder, men ju större jag blivit desto mindre sex har det blivit. Främst för sambons skull, han tycker det är läskigt att ha sex när det ligger ett barn i magen. han är lite rädd för att skada bebisen, tråkigt nog för mig ;) så vi har sagt att jag inte ska ta några initiativ utan att vi bara har sex när han själv vill, och plötsligt händer det - så då vill jag mest känna mig säker själv innan dess och inte behöva skrämma upp honom med att det kan starta något ;p då lär jag inte få ligga på lääääänge, Hah!
Jag hörde talas om förra graviditeten också att de skulle kunna starta något närmare förlossningen, många som testade färdknäppen (tror jag det kallas?), men jag tror mer att det är en slump om det startar efter sex. Men man blir ju lite desperat när man närmar sig BF och provar allt möjligt ändå ;p