S79 skrev 2018-04-08 09:41:20 följande:
Hoppas att det är på gång nu då! Jag började testa dag 6 och hade låg i två dagar, sen hög i två, max i två och så en dag hög innan det blev låg igen. Men trodde inte att det skulle bli max så snabbt...
ja hon är riktigt mysig och skulle bli en så fin storasyster! Som jag längtar! Jag slutade med p-piller december 2016 (!) och så har vi försökt sedan dess men vissa månader lite halvhjärtat så kan inte säga att vi försökt 100% sen dess. Jag har bara gjort ett enda gravtest under den perioden när mensen var 4 dagar sen, men det var toknegativt. Så jag har alltså inte plussat sen jag var gravid med dottern. Det var på BIM+3 har jag för mig. Min sambo är väldigt bestämd med att han vill vara med när vi testar och han jobbar många nätter så det blir inte så många tillfällen att testa sig på, det blir ju billigt i alla fall om man ska se det positivt ;)
Oj, äl+9 kändes tidigt! Jag hade nog inte vågat testa så tidigt. :)
Va skönt att få ägglossning så tidigt :)
Idag har jag fortfarande låg, dag 16....så segt. Har läst om många som går direkt från låg till max så hoppas jag är en av dem bara.
Förstår verkligen det. Det är verkligen inte bara guld och gröna skogar att skaffa barn. Väldigt mycket psykiskt som spelar innovationer svårt att tänk ?blir det så blir det? när man väl bestämt sig.
Förstår att det blir svårt att få till test när han inte är hemma på dagarna men på ett sätt så kanske det är bra , man blir ju helt knäpp på dessa tester. Jag kan liksom inte låta bli att testa! Min sambo jobbar hemifrån så inga problem att han är med....:)