• Ellan1

Clearblue advanced fertilitetsmonitor.

Hej alla Goa!
    Jag och min sambo har nu försökt få till ett + sedan januari i år och ännu inte lyckats. Vi är unga båda två och börjar undra vad som inte står rätt till.
    Vi har nu beställt hem clearblues fertilitetsmonitor advanced som kommer på måndag (min mensdag 3) så tänkte börja använda den direkt!
    Någon som vill följas åt i väntan på +?
    Någon som har erfarenhet av fertilitetsmonitorn och som med hjälp av den plussat?

Tack på förhand och trevlig helg ??
    / Ellan

• Svar på tråden Clearblue advanced fertilitetsmonitor.
  • Plingplong8

Hallå !
    Jag plussade förra veckan :D

Kan fortfarande inte tro att det är sant.
    Jag hade beställt hem nya stickor till monitorn, om någon är intresserad av att köpa säg till, jag har 2st oöppnade förpackningar :).

• Elliex
    Plingplong8 skrev 2016-11-28 23:53:49 följande:

Hallå !

Jag hade beställt hem nya stickor till monitorn, om någon är intresserad av att köpa säg till, jag har 2st oöppnade förpackningar :).

Åh grattis!

Jag har bim idag men ingen mens i sikte än så har hoppet uppe än.
  • KCEG

Hallå !

Men jaaaaa. GRATTIS!! =) 
    Hoppas på många fler fina plus!
  • Emsaflisaan

Hallå !

Grattis :)
  • Elliex
    KCEG skrev 2016-11-29 09:13:09 följande:
    Men jaaaaa. GRATTIS!! =) 
    Hoppas på många fler fina plus!
    Hur går det för dig?
  • KCEG
    Elliex skrev 2016-11-29 11:35:24 följande:
    Hur går det för dig?
    Inget plus än.... jag väntar på ÄL igen och hoppas på att tar sig den här månaden. 
    Håller tummarna, tycker det känns så deppigt att bara vänta och vänta och vänta hela tiden. Man tappar orken och hoppet mellan varven. Men så är man där och försöker igen =) 
  • Elliex
    KCEG skrev 2016-11-29 13:50:07 följande:
    Inget plus än.... jag väntar på ÄL igen och hoppas på att tar sig den här månaden. 
    Håller tummarna, tycker det känns så deppigt att bara vänta och vänta och vänta hela tiden. Man tappar orken och hoppet mellan varven. Men så är man där och försöker igen =) 
    Okej håller tummarna att det tar sig denna gången istället.
    Jag håller med helt.. jag har bestämt att inte köpa nå mer stickor nu o låta naturen ha sin gång istället
  • KCEG
    Elliex skrev 2016-11-29 14:08:32 följande:
    Okej håller tummarna att det tar sig denna gången istället.
    Jag håller med helt.. jag har bestämt att inte köpa nå mer stickor nu o låta naturen ha sin gång istället
    Ja det kanske är klokt! Det är ett stressmoment, absolut. Vi får se hur vi gör om det inte tar sig nu, vi kanske rent av tar en paus och känner oss besegrade ett tag. Hela livet sätts på paus på något märkligt sätt, allt kretsar kring ägglossning, mens, symptom, väntan, oro, ängslan, och sorg över att inte lyckas. 
    Mem det får vi se... man vill ju så gärna ha sin lille plutt, så det är svårt pausa en dröm, en vision, ett hopp...
  • Coco123

Är det någon som vet om det alltid är ett svagt streck på graviditetstesterna till monitorn eller om det kan betyda att man är gravid? Kan inte testa i monitorn då jag har den gamla. Fick iaf ett svagt streck bredvid kontroll strecket, men vågar inte hoppas!

Svar på tråden Clearblue advanced fertilitetsmonitor.