• Elliex

Clearblue advanced fertilitetsmonitor.

Har också köpt en sån. Testade den första gången förra månaden och fick Max! Men såklart kom mensen ändå så nu väntar jag på att kunna köra runda 2 och hoppas på bättre lycka. Vi har försökt i 10 månader så det börjar bli jobbigt nu.

• Elliex

Förra månaden fick jag Max på dag 21-22 enligt monitorn. Nu är jag på dag 26 (om jag minns rätt) och monitorn står fortfarande på hög. Vilket den gjort jätte länge nu! Någon som kan hjälpa mig förstå hur det kan va så??

• Elliex

Förtydligande. Kan jag bli gravid ändå eller är det kört? Hur normalt är det visar endast hög och så lång tid?
    Som sagt andra månaden jag använder den.

• Elliex
    Maldoror skrev 2016-10-19 12:06:12 följande:
    Kört behöver det nog inte vara, om scenario ett stämmer. Men om den varit på hög jättelänge så har nog äl hunnit vara nu. Obs att jag inte är 100% utan bara antar.
    Tror inte jag haft äl alls för såfall skulle nog det gått ner till lågt nu.
    Tycker bara det är konstigt att det stått hög så pass länge som det gjort och varken går ner till låg eller upp till Max, börjar bli orolig att nåt är fel
  • Elliex
    Maldoror skrev 2016-10-19 12:57:03 följande:
    Men om det nu är så att du inte haft ÄL denna gång behöver ju inte betyda att något är fel, ibland blir det bara ingen. Jag minns inte din historia, hur länge du försökt etc så jag uttalar mig generellt men det borde inte finnas någon anledning till oro. Kram.
    Försökt snart 1 år så börjar bli jobbigt. Men hoppas det är som du tror! Tack. Kram
  • Elliex
    KCEG skrev 2016-10-19 18:42:36 följande:
    Jaag blev gravid med endast hög, jag hade hög under cykler. Jag fick aldrig max då. Men det gick inte vägen så nu är vi i bubblan.... vi jobbar för fullt med att lyckas igen och nu fick jag max. 
    Men det behöver alltså inte vara kört bara för att du inte får max, det är jag levande bevis på. Däremot så kommer du få testa alla 20 testen. Eftersom att det inte blir max så vill den ju bara ha mer tester tills det ¨ska¨bli... men enligt min erfarenhet så kan man lyckas ändå. 
    Åh vad skönt att höra. Tråkigt att det inte gick hela vägen för dig dock. Bara köra på igen.. :(
  • Elliex
    Elliex skrev 2016-10-19 18:46:18 följande:
    Åh vad skönt att höra. Tråkigt att det inte gick hela vägen för dig dock. Bara köra på igen.. :(
    Håller tummarna det går vägen denna gången för er
  • Elliex
    KCEG skrev 2016-10-19 18:53:30 följande:
    Ja man kan inte göra annat =) Längtan efter en liten är för stor. Jag håller tummarna för att det går vägen. Många fina och starka plus vill vi se i tråden =)
    Citerade min egen kommentar..
    Ja den är ju det. Det är därför det är lika tungt varje gång det inte blir något
    Men håller som sagt tummarna för dig och alla andra i tråden att det blir plus denna gång!
  • Elliex

Hur går det för alla?

Jag hade som sagt tidigare bara hög utslag på monitorn denna månad och jag känner inga som helst symtom på en grav så hoppet för även denna månad är över.
    Håller tummarna för alla att tar sig snart!

• Elliex
    KCEG skrev 2016-10-26 06:33:26 följande:

Tant röd kom igårkväll, så nu återstår det att vänta igen.. på ÄL. 
    Jag blir så less, men men... November kanske är ¨min månad¨
    hoppas hoppas hoppas

Alltid en en stor besvikelse när den kommer.. Hoppas att vi får plussa nästa månad.
    Kram
Svar på tråden Clearblue advanced fertilitetsmonitor.