Clearblue advanced fertilitetsmonitor.
Jag plussade idag. Känner mig helt ställd. Och såklart livrädd för MF. Nu hoppas jag att ni andra får plussa snart också. Stor kram till er!
Jag plussade idag. Känner mig helt ställd. Och såklart livrädd för MF. Nu hoppas jag att ni andra får plussa snart också. Stor kram till er!
Idag kom det man inte ville ha..
hade dock inte förväntat mig nå annat.
Hejsan.
Är helt ny här inne och har köpt en fertilitetsmonitor som jag skulle ha tagit mitt första test med idag (dag 6) men klockan går 1h före då jag helt glömde bort att ställa tillbaka klockan så jag missade. Det står att man inte kan ställa tillbaka klockan först nästa cykel så jag får gå upp 1h tidigare och utföra testet i morgon. Jag är så förväntansfull då inga äl-tester har fungerat på mig, men har heller aldrig testat med morgon kisset. Hur har det funkat för er?
Började testa igår på dag 9 och förväntade mig låg men den låg på hög direkt, så ägglossning lär ske rätt snart ????????
Haft hög sen dag 9, och fortfarande hög på dag 22 :/ börjar bli lite orolig..
En fråga till er tjejer...
Jag vaknade idag och var heeeeelt övertygad (efter uträkning och tidigare Äl samt känningar) att jag skulle få max. Men vaknade till HÖG, dag 3.
med clearblues ägglossningstest nu i eftermiddag fick jag ¨Noll¨
Medan jag igår fick glad gubbe, vilket betyder ÄL inom de närmsta 48 timmarna.
Hur ska jag tolka det?
Att jag hade ÄL igår?
Är det någon här som fått "hög" i utslag första dagen man testar för cykeln?
Vet inte vad felet är på mig. Försökt bli gravida i 1 år nu, och skaffade monitorn i augusti och fick då utslag maximal. Sen dess har jag bara fått hög dom andra månaderna.
Nu har jag haft hög över 10 dagar igen.
Får nog lägga detta med grav åt sidan för jag verkar inte kunna bli gravid.. tyvärr
Någon som blivit gravid än?
Hallå !
Jag plussade förra veckan :D
Kan fortfarande inte tro att det är sant.
Jag hade beställt hem nya stickor till monitorn, om någon är intresserad av att köpa säg till, jag har 2st oöppnade förpackningar :).
Så väntar jag på ÄL i vanlig ordning... Jag har fått hög i tre månader nu, inget max.
Köpte stickor, digitalt ägglossningtest från CB ochbhar kört med den två cykler. Igår fick jag max utslag med den, på kvällen.
Men hög igår på morgonen och hög idag på morgonen, jag misstänker att jag inte får ngt max den här månaden heller. Tror kanske att monitorn och jag inte är på samma bana. Så eftermiddagstest verkar vara min grej.
Vi får se...
Någon annan som har det likadant?
Många här som försökt jätte länge och inte blivit gravida än. Jag slutade med p-stav i sep 15 och inget har hänt än.
Tänk inte så mycket på det så kommer det nog för eller senare :)
Hur har det gått för alla här inne? Ingen mer som blivit gravid?
Jag får inget max. Har legat på high i 11 dygn. Hade ett positivt clearblue, det rosa, den 21/1 men både monitorn och de lila testerna har bara visat hög. Knepigt.