• Ellan1

Clearblue advanced fertilitetsmonitor.

Hej alla Goa!
    Jag och min sambo har nu försökt få till ett + sedan januari i år och ännu inte lyckats. Vi är unga båda två och börjar undra vad som inte står rätt till.
    Vi har nu beställt hem clearblues fertilitetsmonitor advanced som kommer på måndag (min mensdag 3) så tänkte börja använda den direkt!
    Någon som vill följas åt i väntan på +?
    Någon som har erfarenhet av fertilitetsmonitorn och som med hjälp av den plussat?

Tack på förhand och trevlig helg ??
    / Ellan

• Svar på tråden Clearblue advanced fertilitetsmonitor.
  • KCEG

dag 12 här, låg på monitorn. Tror ÄL kommer ske på onsdag, så hög borde infinna sig inom de kommande dagarna nu. Jag vet iof inte, allt kan ju ha ändrats med vårt MA så vi får se. Jag vill så gärna att det ska bli vår tur att lyckas, jag blev så otroligt ledsen sist mensen kom så jag bara bröt ihop. Tårarna sprutade helt hejdlöst och allt blev hopplöst tråkigt. 
    Jag trodde nog inte att jag skulle bli så besviken som jag blev, men rackarns vad det sved. Kände att vi kanske skulle ta en paus från allt och hoppa över det här med att försöka få en bebis, men önskan är för stor och viljan är enorm så nu sitter jag här ändå och inväntar ÄL... Jag hoppas det blir många fina och starka plus nu i november!

• Min tur

Teststrecket kom med detsamma, hade inte ens behövt stoppa in pinnen i monitorn. Ägglossningen är ett faktum. Maximal på dag 16 :)
  • Elliex

Började testa igår på dag 9 och förväntade mig låg men den låg på hög direkt, så ägglossning lär ske rätt snart ????????

• Emsaflisaan

Hej tjejer.

Jag funderade på att köpa denna äl-monitor,tycker ni att det är värt pengarna? Har det funkat bra för er? Är den invecklad. Läst lite om den. Mottager gärna lite tips från er:)

• Min tur
    Elliex skrev 2016-11-06 12:02:41 följande:

Började testa igår på dag 9 och förväntade mig låg men den låg på hög direkt, så ägglossning lär ske rätt snart ????????

Hoppas den slår om till Maximal snart. Tråkigt när den säger hög många dagar. För mig.var det hög från dag 11 till dag 24 förra cykeln på dag 25 slog den över till Maximal :/
  • Min tur
    Emsaflisaan skrev 2016-11-06 14:08:31 följande:

Hej tjejer.

Jag funderade på att köpa denna äl-monitor,tycker ni att det är värt pengarna? Har det funkat bra för er? Är den invecklad. Läst lite om den. Mottager gärna lite tips från er:)

Jag tycker den är värd varenda krona. Jag har börjat lära känna min kropp nu med hjälp av den. :)

Blir det inget plus denna gången så tror jag att vi lägger monitorn åt sidan ett tag och bara låter min kropp säga till när det är dax att ligga lite extra :)
  • Emsaflisaan

Nu har jag fått tag i en monitor så nu väntar jag spänt på post till veckan :) 
    Fick köpa en av en bekant så hon har ställt in den åt mig o lägger den på posten imorgon :)

• Plingplong8

Hej allesammans!
    Vilken bra tråd jag snubblade in på känner jag????
    Jag är inne på dag 6 med monitorn och väntar på hög/maximal på monitorn.
    Jag håller verkligen tummarna att den kommer visa någon typ av förändring då inga äl-tester visat något alls..
    Vilken dag brukar ni få hög/maximal? Och hur har den funkar för er ?????

• KCEG
    Min tur skrev 2016-11-05 17:36:12 följande:

Teststrecket kom med detsamma, hade inte ens behövt stoppa in pinnen i monitorn. Ägglossningen är ett faktum. Maximal på dag 16 :)
    yeeeey! Hoppas det tar sig nu! =) 
Svar på tråden Clearblue advanced fertilitetsmonitor.