• Ellan1

Clearblue advanced fertilitetsmonitor.

Hej alla Goa!
    Jag och min sambo har nu försökt få till ett + sedan januari i år och ännu inte lyckats. Vi är unga båda två och börjar undra vad som inte står rätt till.
    Vi har nu beställt hem clearblues fertilitetsmonitor advanced som kommer på måndag (min mensdag 3) så tänkte börja använda den direkt!
    Någon som vill följas åt i väntan på +?
    Någon som har erfarenhet av fertilitetsmonitorn och som med hjälp av den plussat?

Tack på förhand och trevlig helg ??
    / Ellan

• Svar på tråden Clearblue advanced fertilitetsmonitor.
  • Maldoror
    Whoisshe skrev 2016-10-09 15:21:29 följande:

Hur går det för er alla? :)

Fick hög nu ikväll, cykeldag 11. Så nu är det bara och sätta igång verkstan! Hur går det för dig? :)
  • Maldoror
    Min tur skrev 2016-10-09 17:06:21 följande:

På dag 24 fick jag maximal :) Kände av ägglossning under morgonen. Har haft molande värk i 4 dagar nu. Har aldrig känt av äl så tydligt som denna gången :) Hoppas på att det är ett stort fint moget ägg som släpptes!

Håller tummarna för det!
  • Maldoror
    Min tur skrev 2016-10-09 17:06:21 följande:

På dag 24 fick jag maximal :) Kände av ägglossning under morgonen. Har haft molande värk i 4 dagar nu. Har aldrig känt av äl så tydligt som denna gången :) Hoppas på att det är ett stort fint moget ägg som släpptes!

Håller tummarna för det!
  • KCEG

Är på dag 13 idag, fick hög på dag 12 så vi får se om jag får max den här månaden. På sidan av kör jag med stickor, som inte gav utslag igår och idag har jag inte hunnit testa än. Jag tar monitorn på morgonen och stickorna på eftermiddagen. Nästa cykel testar vi tvärtom. Jag hoppas innerligt på ett plus snart igen!
    När har ni BIM?
    Spännande att följa er alla och se hur det går. Jag hoppas på många starka plus! Skrattande

• Maldoror
    KCEG skrev 2016-10-11 13:21:52 följande:

Är på dag 13 idag, fick hög på dag 12 så vi får se om jag får max den här månaden. På sidan av kör jag med stickor, som inte gav utslag igår och idag har jag inte hunnit testa än. Jag tar monitorn på morgonen och stickorna på eftermiddagen. Nästa cykel testar vi tvärtom. Jag hoppas innerligt på ett plus snart igen!

När har ni BIM?

Spännande att följa er alla och se hur det går. Jag hoppas på många starka plus!

Kul, jag är också på dag 13, fick hög på dag 11. Skippade stickorna denna gång, orkar inte hålla på :) BIM ca den 26e men inte helt regelbunden så svårt att veta, när har du BIM?
  • KCEG
    Maldoror skrev 2016-10-11 20:26:15 följande:
    Kul, jag är också på dag 13, fick hög på dag 11. Skippade stickorna denna gång, orkar inte hålla på :) BIM ca den 26e men inte helt regelbunden så svårt att veta, när har du BIM?
    Vad kul, jag har också BIM den 26:e och fick MAXIMAL på monitorn idag. Det är första gången. Så verkstaden är i full gång nu, ska för skojskull testa med stickorna i eftermiddag för att se om de ger utslag. Dom har ju inte gjort det på någon av hög dagarna.
    Men MAX har man väl i två dagar om jag inte kommer ihåg fel?!

Vi får peppa varandra, ser fram emot den 26:e och hoppas på ett stort och starkt plus!
  • Maldoror
    KCEG skrev 2016-10-12 06:54:20 följande:

Vad kul, jag har också BIM den 26:e och fick MAXIMAL på monitorn idag. Det är första gången. Så verkstaden är i full gång nu, ska för skojskull testa med stickorna i eftermiddag för att se om de ger utslag. Dom har ju inte gjort det på någon av hög dagarna.

Men MAX har man väl i två dagar om jag inte kommer ihåg fel?!

Vi får peppa varandra, ser fram emot den 26:e och hoppas på ett stort och starkt plus!

Ja, tror det är max i högst två dagar. Har inte fått max själv ännu. Tror jag hade ÄL igår, hade lite småkramper, men bara hög på monitorn. Ja men spännande, då får vi ha nedräkning tillsammans och jämföra våra inbillade graviditetstecken :D
  • KCEG
    Maldoror skrev 2016-10-12 08:16:59 följande:
    Ja, tror det är max i högst två dagar. Har inte fått max själv ännu. Tror jag hade ÄL igår, hade lite småkramper, men bara hög på monitorn. Ja men spännande, då får vi ha nedräkning tillsammans och jämföra våra inbillade graviditetstecken :D
    Hahaha =) Absolut, låter som en plan! Skrattande
  • Maldoror

Fick maximal idag! Känns skönt, har varit lite orolig att jag inte har nån bra lh-ökning eftersom jag aldrig fått starkt utslag på stickor och inte fick maximal förra månaden på monitorn. Men nu jävlar! :)

Svar på tråden Clearblue advanced fertilitetsmonitor.