Inlägg från: Plingplong8 |Visa alla inlägg
  • Plingplong8

Clearblue advanced fertilitetsmonitor.

Hej allesammans!
    Vilken bra tråd jag snubblade in på känner jag????
    Jag är inne på dag 6 med monitorn och väntar på hög/maximal på monitorn.
    Jag håller verkligen tummarna att den kommer visa någon typ av förändring då inga äl-tester visat något alls..
    Vilken dag brukar ni få hög/maximal? Och hur har den funkar för er ?????

• Plingplong8

Va roligt att det är någon som blivit gravid med hjälp av monitorn ! :).
    helt otroligt vilka hjälpmedel det finns.
    Nu hoppas jag att den snart visar hög och sen maximal.skulle va roligt att de att den fungerar och när jag har äl.
    Är det någon som denna inte hjälpt alls på? Att man inte sett någon förändring alls, alltså att den vart på låg hela tiden i varje cykel?

• Plingplong8
    Min tur skrev 2016-11-09 18:43:13 följande:

Är det din första månad med monitorn? Många som har upplevt att den "fastnar" på LÅG eller HÖG. Kan vara så att du har sen äl. Förra cykeln hade jag MAXIMAL på dag 25. Denna cykeln hade jah Maximal på dag 16. Så håll ut. Gör testen som monitorn ber om så ska du se att det blir åtminstone Hög snart :)

Ja det är min första månad med monitorn. Okej, ja jag misstänker att det kan vara som du säger med sen äl. Enligt monitorn ska jag bara göra test tills på fredag (det är bara orangea dagar tills då) hur gör man då? Kommer monitorn att be om flera test om jag inte får hög eller maximal innan fredag?.

Måste kännas riktigt spännande när det blir både hög och maximal :D

Tusen tack för svar :).
  • Plingplong8

Hallå !
    Jag plussade förra veckan :D

Kan fortfarande inte tro att det är sant.
    Jag hade beställt hem nya stickor till monitorn, om någon är intresserad av att köpa säg till, jag har 2st oöppnade förpackningar :).

Svar på tråden Clearblue advanced fertilitetsmonitor.