Lizzojo skrev 2018-04-07 22:30:25 följande:
Okej, jag började testa på dag 9 istället för dag 6 för att mina tester inte kommit men då hade jag hög i typ sex dagar och sen max i två. Denna månaden så har jag haft låg i en vecka nu och nu ikväll så har jag känningar i äggstockarna så hoppas att det är på g nu:) jättesvårt att veta när äl kommer i och med missfallet men hcg försvann ju ut kroppen snabbt så hoppas att den bara blir ett par dagar sen. (Vanligtvis så ska jag ha äl på dag 16-17 så imorgon eller måndag).
Åh va mysigt med en liten 2-åring, hoppas ni får ett litet syskon snart:)
När plussade du senast? Ochnär plussade du med din 2-åring? Jag plussade äl+9 sist så det var ganska tidigt .
Hoppas att det är på gång nu då! Jag började testa dag 6 och hade låg i två dagar, sen hög i två, max i två och så en dag hög innan det blev låg igen. Men trodde inte att det skulle bli max så snabbt...
ja hon är riktigt mysig och skulle bli en så fin storasyster! Som jag längtar! Jag slutade med p-piller december 2016 (!) och så har vi försökt sedan dess men vissa månader lite halvhjärtat så kan inte säga att vi försökt 100% sen dess. Jag har bara gjort ett enda gravtest under den perioden när mensen var 4 dagar sen, men det var toknegativt. Så jag har alltså inte plussat sen jag var gravid med dottern. Det var på BIM+3 har jag för mig. Min sambo är väldigt bestämd med att han vill vara med när vi testar och han jobbar många nätter så det blir inte så många tillfällen att testa sig på, det blir ju billigt i alla fall om man ska se det positivt ;)
Oj, äl+9 kändes tidigt! Jag hade nog inte vågat testa så tidigt. :)