• småvildingar

Bim september

Nu är det dags att ge sig in i bebismakariet! Spännande och lite jobbigt. Det där plusset kan ju ta sin tid på sig..

Hoppas på att det sätter sig nu i mitten på aug så bim torde bli i början på sept.

Någon mer som är igång? Alltid roligt att ha någon/flera att kunna prata med!

• Svar på tråden Bim september
  • ask91

Hoppar också in här! :D

Har BIM den 3:e september och det blir andra försöket på första barnet :) Jag är 25 år och sambon 24 :)

Har efter den här månaden lärt mig att inte lita på min kropp ett dugg då jag tyckte mig ha massa symtom den här månaden som försvann så fort jag testade negativt i onsdags! ;) Skengraviditet deluxe liksom xD

Men på't igen!

• stellanocte
    ask91 skrev 2016-08-06 08:51:50 följande:

Har BIM den 3:e september och det blir andra försöket på första barnet :) Jag är 25 år och sambon 24 :)

Har efter den här månaden lärt mig att inte lita på min kropp ett dugg då jag tyckte mig ha massa symtom den här månaden som försvann så fort jag testade negativt i onsdags! ;) Skengraviditet deluxe liksom xD

Men på't igen!

Samma här. Kände mig gravid och trodde nog innerst inne att jag var det, även om jag försökte hålla ett rationellt sken utåt. Sedan kom mensen fyra dagar för tidigt (den brukar alltid vara regelbunden annars) och då kom tårarna för första gången sedan vi började försöka. 

Bara att försöka igen :) 
  • LadySatisfied
    småvildingar skrev 2016-08-03 15:19:06 följande:

Jag har bim 2 sept så vi ligger nära varann! Hoppas hoppas!

Jag har också BIM 2 september. Hoppas det går bra för oss!
  • LadySatisfied
    ask91 skrev 2016-08-06 08:51:50 följande:

Men på't igen!

Haha samma här! Haft hur många symptom som helst. Men idag när mensen kom fick jag känna mig besegrad.

Första försöket på första barnet gick inte vägen. Bättre lycka nästa gång kanske? En maj-bebis vore inte helt fel
  • småvildingar

NC ändra bim till 1 sept för mig, var 2 innan sä ingen större ändring :p, men ja. Så nu får vi se!

Gångerna innan har jag inte vågat testa förens mensen vart typ 5 dagar sen. Får se hur jag gör denna gången! Hoppas innerligt på snabbt plus..

• Blimama34

Hej allihopa!

Är förväntasfull att sätta igång med bebis bakandet nu efter mensen.

Blir första försöket. Bim är 1 sep. Hoppas på en maj bebis.

Lycka till allihop??????

• LadySatisfied
    Blimama34 skrev 2016-08-07 17:43:06 följande:

Hej allihopa!

Lycka till allihop??????

Lycka till själv! Nu håller vi tummarna för att det går vägen
  • småvildingar
    Blimama34 skrev 2016-08-07 17:43:06 följande:

Hej allihopa!

Lycka till allihop??????

Ja, nu håller vi tummarna för maj bebis!
  • småvildingar
    vi blir 3 skrev 2016-08-07 20:25:26 följande:

Hakar också på ???? Har BIM 18 augusti...

Åh, snart ju! Håller tummarna!
Svar på tråden Bim september