• Svar på tråden Bim Juli 2016
  • Anonym (S)

Hej,

Jag har bim runt 5:e juli enligt min p-dator. Detta är vårt tredje försök för att få första barnet..

Äl är idag men har besök så får inte till det idag..och igår var min sambo trött. Sa till han att du kan va trött ALLA andra dagar i månaden :(

Men vi hade sex tre dagar på rad innan dess så jag hoppas att det räcker..

Igår köpte jag dessutom clearblue äl tester (sånna som visar tre olika smileys) men det första jag tog igår fungerade inte och det jag använde idag på morgonen visade bara en tom cirkel.

Inser att det beror på att jag började testa med de för sent den här månaden?? Är på dag 12 idag.

Är lite bekymrad pga mitt jobb också. Jobbar som flygvärdinna och flyger sen en tid tillbaka till USA 1 gång per vecka. Tror ni det kan påverka mina chanser att bli gravid/behålla ett barn?

Det positiva med USA är ju att jag kan köpa massa tester billigt :)

• Anonym (S)

Lägg till vid dator annars gör ett inlägg så fixar vi :)

(Lägg ej till via mobil) F=Antal försök B=Försök Barn nr...

30/6-1/7 Loncelot, 32år, F6, B4

30/6-1/7 Dalkullan92, 24år, F3,

1/7 Copycat, 29år F2, B2

1/7 Fluffan86, 30år, F4, B1

1/7 Kynisen,31år F2 ,B4 (B1 för sambon)

1/7 Preggo87, 29år, F4, B1

1/7 jennii89, 26år, B2

3/7 Emzerus, 32 år, F22 (6 missfall) B1

4/7 Hoppfullsnart40, 39år, F12 (2+1)

4/7 Loppalisa, 25år, F2, B1

4/7 Tinis, 28år, F2, B2

5/7 Citronen95, 20år, F1, B1

5/7 IA89, 26 år F2, B2

5/7 Anonym S, 28 år, F3, B1

6/7 5blir6 39år, F2, B4

7/7 Karitziana, 26år, F1,

7/7 josefinenyberg, 27 år, F2, B2

8/7 Anderssonlinda82, 33år, F1(ivf), B5

9/7 zebra89

9/7 ccccccc

9/7 (EL), F2, B2

10/7 Ungmamma16, 18år, F3, B2

10/7 Cfmilla, 33år F10 (1mf), B1

12/7 Pikai, 28år, F1, B1

13/7 (Alexandra) F7, B3 (2Mf 2015)

14/7-17/7, Mix of mine, 39år, F1, B3

15/7 mixXi, 30år, F4, B1

16/7 krusiduller, 35år, F3, B3

Var snälla och kopiera allt i inlägget om ni ska lägga in er själva :)