• Svar på tråden Bim Juli 2016
  • Anonym (S)

Hej,

Jag har bim runt 5:e juli enligt min p-dator. Detta är vårt tredje försök för att få första barnet..

Äl är idag men har besök så får inte till det idag..och igår var min sambo trött. Sa till han att du kan va trött ALLA andra dagar i månaden :(

Men vi hade sex tre dagar på rad innan dess så jag hoppas att det räcker..

Igår köpte jag dessutom clearblue äl tester (sånna som visar tre olika smileys) men det första jag tog igår fungerade inte och det jag använde idag på morgonen visade bara en tom cirkel.

Inser att det beror på att jag började testa med de för sent den här månaden?? Är på dag 12 idag.

Är lite bekymrad pga mitt jobb också. Jobbar som flygvärdinna och flyger sen en tid tillbaka till USA 1 gång per vecka. Tror ni det kan påverka mina chanser att bli gravid/behålla ett barn?

Det positiva med USA är ju att jag kan köpa massa tester billigt :)

• Anonym (S)

Lägg till vid dator annars gör ett inlägg så fixar vi :)

(Lägg ej till via mobil) F=Antal försök B=Försök Barn nr...

30/6-1/7 Loncelot, 32år, F6, B4

30/6-1/7 Dalkullan92, 24år, F3,

1/7 Copycat, 29år F2, B2

1/7 Fluffan86, 30år, F4, B1

1/7 Kynisen,31år F2 ,B4 (B1 för sambon)

1/7 Preggo87, 29år, F4, B1

1/7 jennii89, 26år, B2

3/7 Emzerus, 32 år, F22 (6 missfall) B1

4/7 Hoppfullsnart40, 39år, F12 (2+1)

4/7 Loppalisa, 25år, F2, B1

4/7 Tinis, 28år, F2, B2

5/7 Citronen95, 20år, F1, B1

5/7 IA89, 26 år F2, B2

5/7 Anonym S, 28 år, F3, B1

6/7 5blir6 39år, F2, B4

7/7 Karitziana, 26år, F1,

7/7 josefinenyberg, 27 år, F2, B2

8/7 Anderssonlinda82, 33år, F1(ivf), B5

9/7 zebra89

9/7 ccccccc

9/7 (EL), F2, B2

10/7 Ungmamma16, 18år, F3, B2

10/7 Cfmilla, 33år F10 (1mf), B1

12/7 Pikai, 28år, F1, B1

13/7 (Alexandra) F7, B3 (2Mf 2015)

14/7-17/7, Mix of mine, 39år, F1, B3

15/7 mixXi, 30år, F4, B1

16/7 krusiduller, 35år, F3, B3

Var snälla och kopiera allt i inlägget om ni ska lägga in er själva :)

Nästa uppdatering imorgon, endast en gång per dag i vanliga tråden.

• Kynisen

Ja ha nu borde äl vara över med några dagars marginal....mycket sexande fick vi till så hoppas hoppas!!! Nu blir det lååååång väntan till bim... 11dagar. Denna gång ska jag inte känna efter till 1000 utan bara inte försöka hoppas och bry mig. Blev så ledsen förra gången när kroppen skrek gravid!!! Men det inte va så. Så nu låssas jag som inget och försöker att inte tänka på det... Hahaha vääääääldigt lätt?!?!?

• Marängen

Får man vara med här? Fick idag missfall i vecka 4+1 :( skönt att det kom så tidigt dock.
    Nu väntar vi på äl igen. Hade minst två missfall innan vi äntligen fick dottern, så jag hade såklart hoppats att detta skulle gå vägen ändå. Men testen blev aldrig starka så jag kände att det kanske ändå var på g.

• Loncelot
    Anonym (Mina) skrev 2016-06-21 08:37:45 följande:

Så ledsen, trodde det skulle vara en nidblödning. Men nu på morgonen kom mensen, bara pang sa det. Mensvärk från h-vetet, hoppades så mycket! Konstigt med mens 5 dagar för tidigt men har läst en del att folk kan få så. Eller så är det ett extremt tidigt mf, som inte ens betecknas som ett mf medicinskt. :/ Hoppas det går bättre för dig :) ????

Tråkigt, tror att kroppen reagerar på hur annorlunda man ändå blir när man vill bli gravid, stress oroa, spänning osv som man inte har annars, men skammen den som ger sig, upp igen!
  • Loncelot
    Marängen skrev 2016-06-21 11:52:54 följande:

Får man vara med här? Fick idag missfall i vecka 4+1 :( skönt att det kom så tidigt dock.

Nu väntar vi på äl igen. Hade minst två missfall innan vi äntligen fick dottern, så jag hade såklart hoppats att detta skulle gå vägen ändå. Men testen blev aldrig starka så jag kände att det kanske ändå var på g.

Va tråkigt men du kommer igen!
  • Monsan

Hoppar in här... plussade i maj tråden och skulle gått in i v.8 idag.. tyvärr fick jag en blödning igår med klump i och antar att det var ett missfall.. hoppas på ÄL om 14 dagar och borde då ha bim 19/7..

• Monsan
    Marängen skrev 2016-06-21 11:52:54 följande:

Fick missfall igår i v.8.. hoppas det kommer igång nabbt och att äl sker om 14 dagar...
  • lisohl

Jag är gärna med här. Ska börja försöka med ett syskon till vår son som är 16 månader. Någon vänlig själ får gärna lägga till mig i listan.

16/7 lisohl, 28 år, F1 B2

• Myran92

Jag hoppar gärna in här! Vi har precis startat verkstan, har en son som är 21 månader. Spännande med ett syskon!

Tror det är ÄL nu om man kikar på flytningarna, sexade igår hoppas få till det efter jobbet ikväll. ;)

Myran92 BIM 1/7 F1 B2

Svar på tråden Bim Juli 2016