Bim Juli 2016
Hoppar in här... plussade i maj tråden och skulle gått in i v.8 idag.. tyvärr fick jag en blödning igår med klump i och antar att det var ett missfall.. hoppas på ÄL om 14 dagar och borde då ha bim 19/7..
Hoppar in här... plussade i maj tråden och skulle gått in i v.8 idag.. tyvärr fick jag en blödning igår med klump i och antar att det var ett missfall.. hoppas på ÄL om 14 dagar och borde då ha bim 19/7..
Får man vara med här? Fick idag missfall i vecka 4+1 :( skönt att det kom så tidigt dock.
Nu väntar vi på äl igen. Hade minst två missfall innan vi äntligen fick dottern, så jag hade såklart hoppats att detta skulle gå vägen ändå. Men testen blev aldrig starka så jag kände att det kanske ändå var på g.
Lägger ni till mig i bim listan
19/7, Monsan, 31 år, F2, B2 (1MF)
Dom gångerna det tagit för oss har vi bara haft sex en dag under dem fertila dagarna.. denna gång hade vi sex på lördagen och äl skedde på onsdagen.. det tog sig men slutade tyvärr i mf igår i v.8..
Fortfarande blinkande smiley på ÄL-testet. Nääär blir det en fast smiley? Vågar inte låta bli att ligga även så det är ju lite körigt.
Ägglossning idag så bim blir 9e Juli. Tror dock inte att chansen är så stor då vi enbart haft sex 4-5 dagar innan äl. Men man vet ju aldrig :)
Lycka till allihopa!
Jo vi har gjort en utredning, den visade inga fel på någon av oss. Vi får hjälp med ivf om 5 månader ifall vi vill men enligt gynekologen ska det kunna ta sig på naturligt vis. Problemet nu är ju att sambon inte vill "försöka", alltså med ÄL-tester. Och då blir det ju inga riktiga försök... Nu har vi haft morgonligg två dagar i rad och i onsdags kväll. Och jag tror ÄL är typ nu, för jag har haft lite smärta och lite ÄL-flytningar. Nu är det vänster äggstock och den är lite snällare, både med smärtor och pms:en. Hoppas också vi får plus snart! Låter som din man verkligen vill i alla fall!
Så svagt så svagt! Japp var tvungen att ta två stickor nu på morgonen, den andra kanske skulle visa något mer? ;) Men, BIM kanske är framflyttat ett par dagar, tror ÄL kom ca 3 dagar senare än beräknat..
Herregud!!!!
Jag blödde lite inatt, så tänkte ja nu kommer mensen igång men när jag vakna imorse hade de inte kommit mer.
Tog nyss ett CB test som visade gravid 3+.
Jag är såå glad!! Vi har försökt i mer än ett halvår!
Det verkar som om jag aldrig får positivt på äl testerna. Har testat varje dag i lite mer än en vecka och i onsdags blev det en klar stegring men inte positivt. Testade därför två gånger både i torsdags och igår och det var fortfarande samma, varken starkare eller svagare och samma båda gångerna på dagen. Nu tog jag ett i morse igen och ska ta i eftermiddag, men det var helt blankt och inte den minsta tillstymmelse till stegring, svagare igen alltså. Har ju äl känningar, ömma bröstvårtor, öm i mage och rygg och har haft jättemycket äl flytningar. Kan man tänka att stegringen jag fick var att äl var på g ändå? :/ har haft såhär i flera månader nu, jag får en stegring men inte positivt sen blir det inte mer....