Bim Juli 2016
Jag är gärna med här. Ska börja försöka med ett syskon till vår son som är 16 månader. Någon vänlig själ får gärna lägga till mig i listan.
16/7 lisohl, 28 år, F1 B2
Jag är gärna med här. Ska börja försöka med ett syskon till vår son som är 16 månader. Någon vänlig själ får gärna lägga till mig i listan.
16/7 lisohl, 28 år, F1 B2
Hjälp! Vad är det som stämmer? När jag skriver in via denna sida för att se hur långt gången jag kan vara visas en vecka (vecka 3, 2+6), men när jag skriver in i gravid-appen i telefonen blir det ett annat (vecka 4, 3+3)? Vilket är det som stämmer? Hur ska jag räkna? Senaste mensen var den 12 juni
Bim 16 juli, 4:e försöket.. med vår ettåring gick det på första försöket, har så svårt att acceptera att det inte går lika lätt den här gången..
Äntligen måndag! Har bim på lördag och ska testa på söndag om inte mensen kommit. Nu kan jag iaf säga till mig själv att jag får testa i veckan.
Bim 16/7 b2, f1
Alltså, den här perioden är spännande för en gång skull. Har inte mkt symptom, men har och haft sen en dag efter ÄL en del molvärk som inte försvinner. Känner mig hoppfull. :D ÄL+6 idag.
Mina bröst ömmar... mer eller mindre hela tiden nu.. gud vad jag hoppas att det tagit sig denna gång. Vi är inne på försök 6 efter ett utomkveds i början på året.. Jag känner mig typ gravid.. är på äl+8-9 och ska försöka att inte testa förrens på söndag.. men det är sjukt svårt när man har test liggandes hemma.. haha
Ni vars bröst ömmar .. Hur ömmar de ? Bränns det? Sticker det? Ilar det ? Jag har svårt att sätta ord på hur det känns faktiskt.. molande ihållande värk typ.. sen kan det komma som mer ömma ilningar ibland .. o bröstvårtorna ömmar lite när jag nyper tag.. haha
[quote=76799694][quote-nick]Tiger grr skrev 2016-07-14 22:45:19 följande:[/quote-nick]Hur håller du dig ifrån att testa?! :D jag kommer testa om 3-4 dgr. :)) har lång lutealfas (17 dgr) så BIM-11 idag. Kroppen kan ju spela en ett spratt många ggr men ibland får man gå på känsla. Tack, jag håller också tummarna! :D
[/
Haha, jag har bestämt mig för att hellre vänta in mensen än att testa tidigt och få negativt. Jag har bara Cb digital för att inte frestas att testa för tidigt då de är för dyra att slösa med. :D
Ni som kör med ägglossningskalender , vilken är bäst ? Det finns ju ett par stycken
BIM idag! Jag har haft känningar i magen två dagar, liknar mensvärk men ingen mens än o den brukar komma direkt på morgonen.. Håller tummarna att den håller sig borta så testar jag i morgon! Har ett CB digital som väntar... Hoppashoppas!!
Nu har jag testat och höll mig i 3 timmar utan att dricka mycket vatten. Resultatet blev detta:
Här är även en jämförelse, den nedersta är från idag och den översta är gårdagens test.
Kan inte fatta det. Jag ÄR faktiskt gravid! Hoppas hoppas detta går fortsatt väl nu! <3
Kunde inte hålla mig!! Tredje försöket o tredje barnet <3 Så obeskrivligt glad!
Testade imorse på bim +1 men inget. Kan ha varit så att ägget inte släppte första gången och att ägglossningen blev lite senare då jag haft molvärk två ggr under den här cykeln (efter andra gången har den dock hållit i sig och jag hade därför förhoppning om att det tagit sig). Men än finns det hopp!
Mensen kom idag, två dagar försenad. Well well. Lycka till alla som går och väntar på ett plus!