• Myran92

Bim Juli 2016

Jag hoppar gärna in här! Vi har precis startat verkstan, har en son som är 21 månader. Spännande med ett syskon!

Tror det är ÄL nu om man kikar på flytningarna, sexade igår hoppas få till det efter jobbet ikväll. ;)

Myran92 BIM 1/7 F1 B2

• Myran92

BIM -1 idag.. Gjorde ett test som såg negativt ut alternativt något jätte svagt strax innan testtiden var slut... Sambon ville in på toa så slängde det och åt frukost, kollade på det efteråt och det är ett jättesvagt +... Tillförlitligt? Får bli ett nytt imorgon.. :)

• Myran92

Så svagt så svagt! Japp var tvungen att ta två stickor nu på morgonen, den andra kanske skulle visa något mer? ;) Men, BIM kanske är framflyttat ett par dagar, tror ÄL kom ca 3 dagar senare än beräknat..
  • Myran92

Jag var tvungen att testa digitalt nu på kvällen och få ett test som var mer svart på vitt! ???? Tack för era gratulationer, känns helt otroligt och nervöst!
  • Myran92
    adnils skrev 2016-07-01 21:00:16 följande:

Bim +3 idag.

Planerar att ta ett test imorgon men är rädd för att det ska vara negativt.

Har kännt som menssmärta i magen hela dagen o ibland har det kännts som det "runnit till" o jag har varit helt säker på att nu kom mensen, men inte.

Någon som haft liknande?

Runnit till känslan känner jag igen och sprang på toa flera gånger innan BIM. Klart du ska testa :)
  • Myran92
    DevilsDaughter skrev 2016-07-01 21:44:01 följande:

Myran: vad roligt! Ja det är ju verkligen svart på vitt. Frågar dig med, när det rann till hade du ökade flytningar då? Med tredje barnet kände jag ÄL+8 att der rann till och då hade det kommit en massa flytningar, testade mig då och det va positivt.! Därför har jag väldigt mkt koll på om jag får flytningar i väntan på BIM.

Jag var rädd att det var mensen som kom när det kändes som att det rann till. Men det var bara flytningar, men inga stora mängder.
Svar på tråden Bim Juli 2016