• Svar på tråden Bim Juli 2016
  • Karitziana

Tog precis ett ÄL test då jag idag har fått vita flytningar. Är på CD 11. Tror de blev positivt? Eller vad säger ni? Visst borde jag kunna tolka detta som positivt?

• Anonym (EL)
    Karitziana skrev 2016-06-19 18:31:47 följande:

Tog precis ett ÄL test då jag idag har fått vita flytningar. Är på CD 11. Tror de blev positivt? Eller vad säger ni? Visst borde jag kunna tolka detta som positivt?

Det där hade jag absolut tolkat som positivt :) Kör på!
  • Mandypandy90

Upplever det precis samma. Min mens är helt knäpp sen vi började försöka. Får spottings dag 1, dag 2 ingenting och tredje dagen fruktansvärd mensvärk och jättelite mens? Fattar ingenting.

Anonym (EL) skrev 2016-06-18 14:37:12 följande:

Alltså min kropp är knäpp. Jag hade en konstig mens (väldigt lite och kort) och magen slutade inte vara svullen efter, det känns som jag har ägglossning hela tiden (ont i ryggslutet, livmodern och äggstockarna) (men har äl nästa vecka) och brösten är ömma. Är precis som den VET att man försöker få till ett barn och går crazy loco typ. Någon annan som känner igen sig?

• Milie

Är idag på CD1. Jag är lite nervös över att jag fått en väldigt kort lutealfas. Förra cykeln så var ägglossningen en vecka sen, men mensen försköts inte. Nu håller jag tummarna att det bara var en engångsföreteelse och att ägglossningen hamnar mer i mitten den här gången.

BIM 14 juli.

• Loncelot

Jag lägger till alla som inte hunnit komma med på bim listan imorgon om ingen annan hinner före, ni kan väl lägga ett inlägg med info i den tråden, så fixar det sig

• Tra3dockan

Tidigt missfall i torsdags så förhoppningsvis väntar äl  den 28/6 och BIM 12/7, om det kommer igång som det ska.  Nu vet jag i alla fall vilka symptom som kan visa sig. 

Min man frågar hur jag kunde veta att jag var gravid, visade honom testet och han frågar varför jag tror att jag fick mf. suck. Jag försöker så gott jag kan att förklara kroppen för honom :P

Jag känner mig ganska lugn inför att det blev ett mf, för nu vet jag att vi kan bli gravida och jag känner mig hoppfull inför nästa försök. 

• IA89

Vad tror ni om detta ÄL-test? Enligt appen har jag ägglossning imorgon. Kanske ta ett nytt närmre kvällen?

• MissJL

Jag har haft två menser efter uttag av spiral, börjat litet o några dagar blött lindrigt. Knappt använt tampong bara trosskydd el binda. Mens nr tre kom igår, lindrigt som de senaste gångerna. I morse vaknar jag i ett mer el mindre blodbad, bytt tampong varannan timme o mensvärk! Känns precis som när jag var 16 år... Hoppas att det är ett tecken på att kroppen kommit ikapp efter spiralen o är redo att bli befruktad! ;)

• Eloons
    MissJL skrev 2016-06-20 13:12:54 följande:

Jag har haft två menser efter uttag av spiral, börjat litet o några dagar blött lindrigt. Knappt använt tampong bara trosskydd el binda. Mens nr tre kom igår, lindrigt som de senaste gångerna. I morse vaknar jag i ett mer el mindre blodbad, bytt tampong varannan timme o mensvärk! Känns precis som när jag var 16 år... Hoppas att det är ett tecken på att kroppen kommit ikapp efter spiralen o är redo att bli befruktad! ;)

Det här är min första mens efter minipiller, och herregud, jag håller med dig, det är ursäkta, världens blodbad typ :O var inte beredd alls på det här haha!
Svar på tråden Bim Juli 2016