FruHolmli skrev 2016-05-30 22:30:04 följande:
Jag är fortfarande stressad över min molande värk i magen, lik mensvärk.
Imorse när jag förde in vagiator med "Stickan" så var den på utsidan inte "färgad" men i hålet man stoppar in tabletten var en nyans ljuuuusrosa färgad liten skvätt klet (flytning blandat med vagator som ska ut antar jag då) Jag hade inte ens märkt det om jag inte granskade!
Det gav mig mer huvudbry såklart!!
Mensvärk i magen, som jag aldrig har annars förens jag verkligen blöder, en ynka liten färgad flytning i tablettfickan!
Då ringer mina icke gravid klockor!
Det var dock i morse och inget på de andra 2 gånger jag nu idag tagit vagiatorer..
Inget alls mer än det lilla.
Ändå känns som hopp falnade. :(
Fy vad jag inte vill ha morgondag med mina tankar nu. Jag har såklart googlat o sett att vagiatorer kan ge flytningar rosafärgade, nu har jag ju inte ens det med mitt lilla fynd, dock är det denna psykiska stress!
Jag tror jag blir tokig.
Har gått nedstämd hela dagen i jakt/väntan på en mens.
Förlåt för mitt otroligt nedstämda inlägg, men det går liksom inte att ventilera med de som inte fattar riktig vad som sker!
Halfmoon: weiiiii Gud vad spännande, håller alla tummar att det är början på 9 månaders tillväxt!!
Jag förstår din oro. Ett litet tecken på att det kan vara kört och så nappar man på det, googlar ihjäl sig och tänker att det är kört. När har du bim? Kommit mer rosa?
S1981 skrev 2016-05-31 00:07:39 följande:
15 dagar efter ÄP. Blödningen kom på dagen då jag har bim i naturlig cykel. Ja vi har pratat och bestämt oss för att försöka själva under sommaren sen kör vi igång direkt när kliniken öppnar i aug.
Ok. Har ni något i frysen eller blir det färskförsök? Kram!
halfmoon skrev 2016-05-31 04:46:30 följande:
Mina bröst blev lite mindre ömma ett tag innan BIM och nu har de börjat igen. Första gången jag plussade var det likadant, först typ 4-5 dagar efter BIM jag faktiskt fick ömma bröst på riktigt.
Nej, de säger att man ändå inte kan se helt säkert vis blodprov såhär tidigt. Bara att invänta blödning/ultraljud. :S
Ok, jag kanske inte ska hänga upp mig helt på mina oömma bröst då.
Hm, ok, synd att man inte kan se på blodprov. Då är det ju bara väntan kvar, inget annat. Hoppas som sagt att det går bra <3