• Svar på tråden Gravida från Tempar/Fertility Friend
  • GästenT

Fyfan va nervös jag varit idag!! Men fick lägsta risk på kub! Och jäklar va det var action i magen!!

Flyttad till 31 oktober. Stämmer med min egna beräkning! :)

• Loppan84
    GästenT skrev 2016-04-29 15:38:52 följande:

Fyfan va nervös jag varit idag!! Men fick lägsta risk på kub! Och jäklar va det var action i magen!!

Härligt!! Grattis :)
  • Iskristall

Grattis så härligt! Då väntar vi kanske små halloweenmonster bägge två Vi har samma bf, 31/10
  • eagle87
    GästenT skrev 2016-04-29 14:38:52 följande:

Åh grattis va fin bild du fick oxå
  • GästenT
    Iskristall skrev 2016-04-29 22:40:11 följande:

Grattis så härligt! Då väntar vi kanske små halloweenmonster bägge två Vi har samma bf, 31/10

Jahaa va kul!! :D jag tror ju absolut att jag går över tiden så just nu tippar jag faktiskt på 5enov, på alla helgon. ;D Haha.
  • GästenT
    Loppan84 skrev 2016-04-29 17:54:29 följande:

Härligt!! Grattis :)

eagle87 skrev 2016-04-29 22:56:55 följande:

Åh grattis va fin bild du fick oxå

Tack!! Har varit så jäklans stressad och nervös hela veckan inför kub! Vi fick 8bilder denna gång, skickade till mobilen. Och det var ju verkligen vääärldens genomgång av varenda liten del av bäbisen. :)
  • Iskristall
    GästenT skrev 2016-04-30 07:13:28 följande:

Jahaa va kul!! :D jag tror ju absolut att jag går över tiden så just nu tippar jag faktiskt på 5enov, på alla helgon. ;D Haha.

Detta är mitt första barn så tänker att jag också kommer gå över lite. Bara jag slipper 30/10 är jag nöjd vi har fler i släkten som har födelsedag då Alla helgona är ju fint med
  • Symetrical

Stort grattis! Vad skönt att allt såg bra ut.

Lila bra att ställa sig in på att gå en-två veckor över tiden, annars blir sista dagarna riktigt brutala.
  • Symetrical
    Loppan84 skrev 2016-04-29 09:25:26 följande:

Vaknade helt bra. Det måste varit en jävla maginfluensa. Vilken lättnad! Nu är jag bara lite orolig att det va en matförgiftning, va bara dålig i 24 timmar och hade inte feber. Är inte det konstigt för en maginfluensa?

Borde jag kontakta läkare eller nått eller bara låta det gå?

Jag har också varit/är magsjuk sedan tre(!!) dagar tillbaka. Aldrig haft en sån utdragen magåkomma. Sonen hade samma förra helgen, så det har lugnat mig att det förmodligen är samma skit och inte något annat allvarligt. Varken kräkts eller varit särskilt lös i magen, men har konstant kramp i hela buken med tillhörande illamående. Hoppas på att det vänt nu, men det går segt!

Ringde bm igår för säkerhetsskull innan helgen och hon sa att såvida man inte har feber är risken för att det skulle vara en listeriainfektion (vilket är det enda som kan skada fostret) minimal. Så det känns ju tryggt.
  • GästenT
    Iskristall skrev 2016-04-30 08:40:49 följande:

Detta är mitt första barn så tänker att jag också kommer gå över lite. Bara jag slipper 30/10 är jag nöjd vi har fler i släkten som har födelsedag då Alla helgona är ju fint med

Ja men precis. Känns som om nästan alla går över med första barnet så är lika bra att ställa in sig på det. :) Är första för oss med så allt är så jäklans nytt! Andra gången jag gör ul och att den rör på sig, ändå blev jag helt chockad att en sån livlig sak är i min mage!!
Svar på tråden Gravida från Tempar/Fertility Friend