första försöket RMC
Hej
Jag är helt ny här inne.
Vill komma i kontakt med flera som är på första försöket med Ivf.
Tänkte att man kunde följas åt.
Hej
Jag är helt ny här inne.
Vill komma i kontakt med flera som är på första försöket med Ivf.
Tänkte att man kunde följas åt.
Jag har läst vad ni har skrivit tjejer och tycker så otroligt synd att det inte har gått hela vägen för er häller. Hoppas att ni mår bättre snart. .
Jag har läst vad ni har skrivit tjejer och tycker så otroligt synd att det inte har gått hela vägen för er häller. Hoppas att ni mår bättre snart. .
Nej!! Åh vad ledsen jag blir för din skull! Lider verkligen med dig! O jag håller med Jooo vad vi har otur!! Nu får det vara nog tycker jag! Snart så ska vi lyckas! På tal om det hur gick det vill Jooo??
Själv har jag också gjort VUL o provtagning idag. Följs upp av mitt hemsjukhus nu när jag blev utskriven igår. Mådde rätt kasstbidsg men lite bättre idag. Fortfarande en hel del vätska i bilen omsorg äggstockar. Skandia på måndag igen. Måttlig överstimulering tydligen. Var väl därför min äggstock vred sig. Har ALDRIG haft så on . Svimmade av smärtan! Usch! Nu känns det dock lite bättre! Men är sönderstucken!!
Nu äntligen har vi ett datum för första besöket på rmc malmö. När vi kom hem idag så hade vi fått en kallelse till 13/4. Så det blev bara en veckas extra väntetid. Sen står det ju i kallelsen att man kan få behöva vänta innan start. Men detta är ju första steget! :D
Ja du vet ju hur det känns! Ber om ursäkt för mina konstiga inlägg men mobilen ändrar alla ord hela tiden;) hur går det för dig nu?
Nu äntligen har vi ett datum för första besöket på rmc malmö. När vi kom hem idag så hade vi fått en kallelse till 13/4. Så det blev bara en veckas extra väntetid. Sen står det ju i kallelsen att man kan få behöva vänta innan start. Men detta är ju första steget! :D
Galet va orgalutranen svider efter, illröd och har även börjat klia som attan efter ca 10 min. Tror jag får nån allergisk reaktion av den /:
Galet va orgalutranen svider efter, illröd och har även börjat klia som attan efter ca 10 min. Tror jag får nån allergisk reaktion av den /:
Jag fick också samma reaktion! Så kanske är så den funkade. Fast vissa dagar var liksom värre än andra