första försöket RMC
Hej
Jag är helt ny här inne.
Vill komma i kontakt med flera som är på första försöket med Ivf.
Tänkte att man kunde följas åt.
Hej
Jag är helt ny här inne.
Vill komma i kontakt med flera som är på första försöket med Ivf.
Tänkte att man kunde följas åt.
Ja hur går det? Dags för VUL snart? Gick det bra i helgen?
Åh tack :) besöket gick hur bra som helst vi ska på börja efter min nästa mens är hur glad som helst :)
Det har gått bra med sprutorna. Var på VUL idag och hade 4 blåsor som växt bra och runt 8 till som inte växt så mycket. Så de höjde dosen gonal-f till 150 så ska jag göra nytt VUL på onsdag igen. Hoppas det har växt till sig mer då.
Största problemet just nu är att jag inte har kunnat rensa mitt jobbschema så troligtvis måste jag berätta för min chef under veckan. Tack och lov har jag en jättebra chef, men eftersom jag och min man inte är öppna med att vi gör behandling så hade jag hoppats att slippa berätta det.
Oo hoppas att de växer på precis lagom mycket! Åh förstår att det känns tufft. Har också undvikit det hittills. Har även jag en jättebra chef som absolut skulle stötta mig men vill ändå försöka klara detta utan i berätta. Du kan inte hitta någon annan ursäkt?
Oo härligt! Är en sån härlig känsla att man liksom är på gång!! Nu kan det bli nåt!! Grattis!!
Tyvärr kan jag inte hitta på någon ursäkt. Har avdelningsmöte på huvudkontoret i Göteborg så jag kan inte slippa ifrån utan att förklara. Har dessutom utbildningar som jag håller i som eventuellt kommer krocka.
Ja verkligen en steg närmare till ett plus är glad ????
Måste säga att jag nästan saknar biverkningarna av sprutorna. Denna omgång känner jag nästan inget alls vilket gör mig lite nervös. Tror däremot min man uppskattar att jag inte har så mycket humörsvängningar denna gång. Hoppas att min kropp svarat på den ökade dosen. Får se imorgon
H
Nä det kan nog stämma! Hoppas jag slipper! Hmm nä tror att jag har använt mitt första nu i samband med äggplock liksom. Mm det känns skönt att det liksom borde dröja lite innan jag måste stimulera äggstockarna igen... är lite rädd för det nu känner jag. Aj vad tråkigt! Men vilken ruvardag är du på? Är det inte för tidigt än? När har du bim? Fokusera på vikten?