• Anonym (Hojken)

Räck upp handen om du ska rösta på SD nästa val!

De kommer få min röst, ingen tvekan.

Jag vet att det är farligt att outa sig om man sympatiserar med SD, men här kan vi vara anonyma.

Tillsammans ändrar vi Sverige, glöm inte det.

• Svar på tråden Räck upp handen om du ska rösta på SD nästa val!
  • Anonym (???)
    Anonym (Hojken) skrev 2015-11-29 22:01:28 följande:

Ja, jag förstår...det är ju det här du hellre vill ha; Stupid is as stupid does....

Hello Hojken!

Vad vill du säga med detta?
  • Anonym (..)
    Anonym (Svenne) skrev 2015-12-01 12:25:56 följande:

Nej, vänster/högerextrema diktaturer har aldrig fört med sig något bra.
    Och Sverige behöver omvärlden, men omvärlden behöver inte Sverige.

Och SD skulle bilda en diktatur på vilket sätt hade du tänkt?
    Att säga att omvärlden inte behöver Sverige i en tid när hundratusentals människor är på flykt varav många av dem söker sig hit känns ganska underligt.
  • Nerfherder
    Anonym (..) skrev 2015-12-01 12:31:41 följande:

Och SD skulle bilda en diktatur på vilket sätt hade du tänkt?

Att säga att omvärlden inte behöver Sverige i en tid när hundratusentals människor är på flykt varav många av dem söker sig hit känns ganska underligt.

Demokrati är inte SDs varumäke
  • Anonym (Monica)
    Anonym (Josefin) skrev 2015-12-01 12:06:49 följande:
    Att tro att SD ska lösa flyktingkrisen är enligt mig bland det mest inskränkta och lågbegåvade jag kan komma på. Men alla röstar ju som de vill såklart.
    SD kan inte lösa flyktingkrisen det kan bara politikerna och befolkningen i de länder där dom flyr från
    göra.

Men vi kan införa samma regler för flyktingmottagande som Norge, Danmark och Finland
    som bara har en bråkdel av dom flyktinga som vi har.

Nej just det jag glömde ju att Norge Danmark och Finland var rasiststater med fascist regeringar
    som har den politiken som SD vill föra.

• Anonym (Igen)
    Nerfherder skrev 2015-12-01 12:43:54 följande:
    Med tanke på dom fjuttiga procent MP har jämfört med all den makt dom tilldelats så vette tusan om det är så mycket till demokrati nu heller.
  • Anonym (kexet)

Röstade på SD sist och kommer göra det igen så länge vår s.k. regering fortsätter koncentrera sig mer på att utesluta andra partier än att styra landet...

Sedan är det alltid roligt att reta upp arga vänster och högerextremister. Vill f.ö. minnas att Hanna Gustafsson, vänsterpartist som fick folk att riva ner och vandalisera SD's reklamaffisher i Lund och Stockholm inte vill ha allmäna val utan ser hellre att regeringen styr utan inverkan från folket och gärna censurerar det vi inte "behöver" veta, typ hur mycket j*vla pengar som gått till invandringen och vad dessa tagits ifrån...

• Nerfherder
    Anonym (Igen) skrev 2015-12-01 12:48:13 följande:

Med tanke på dom fjuttiga procent MP har jämfört med all den makt dom tilldelats så vette tusan om det är så mycket till demokrati nu heller.

Ytterligare en som borde gå en grundkurs i hur sveriges demokrati fungerar.
  • Anonym (..)
    Nerfherder skrev 2015-12-01 12:43:54 följande:
    Källa på det?
  • Nerfherder
    Anonym (..) skrev 2015-12-01 12:54:04 följande:

Källa på det?

Se nyheter, läs tidningar. Är din google trasig? mm.
  • Nerfherder
    Anonym (..) skrev 2015-12-01 12:54:04 följande:

Källa på det?

Se nyheter, läs tidningar. Är din google trasig? mm.
Svar på tråden Räck upp handen om du ska rösta på SD nästa val!