Räck upp handen om du ska rösta på SD nästa val!
De kommer få min röst, ingen tvekan.
Jag vet att det är farligt att outa sig om man sympatiserar med SD, men här kan vi vara anonyma.
Tillsammans ändrar vi Sverige, glöm inte det.
De kommer få min röst, ingen tvekan.
Jag vet att det är farligt att outa sig om man sympatiserar med SD, men här kan vi vara anonyma.
Tillsammans ändrar vi Sverige, glöm inte det.
Ja, jag förstår...det är ju det här du hellre vill ha; Stupid is as stupid does....
Nej, vänster/högerextrema diktaturer har aldrig fört med sig något bra.
Och Sverige behöver omvärlden, men omvärlden behöver inte Sverige.
Och SD skulle bilda en diktatur på vilket sätt hade du tänkt?
Att säga att omvärlden inte behöver Sverige i en tid när hundratusentals människor är på flykt varav många av dem söker sig hit känns ganska underligt.
Röstade på SD sist och kommer göra det igen så länge vår s.k. regering fortsätter koncentrera sig mer på att utesluta andra partier än att styra landet...
Sedan är det alltid roligt att reta upp arga vänster och högerextremister. Vill f.ö. minnas att Hanna Gustafsson, vänsterpartist som fick folk att riva ner och vandalisera SD's reklamaffisher i Lund och Stockholm inte vill ha allmäna val utan ser hellre att regeringen styr utan inverkan från folket och gärna censurerar det vi inte "behöver" veta, typ hur mycket j*vla pengar som gått till invandringen och vad dessa tagits ifrån...
Med tanke på dom fjuttiga procent MP har jämfört med all den makt dom tilldelats så vette tusan om det är så mycket till demokrati nu heller.
Källa på det?
Källa på det?