Räck upp handen om du ska rösta på SD nästa val!
De kommer få min röst, ingen tvekan.
Jag vet att det är farligt att outa sig om man sympatiserar med SD, men här kan vi vara anonyma.
Tillsammans ändrar vi Sverige, glöm inte det.
De kommer få min röst, ingen tvekan.
Jag vet att det är farligt att outa sig om man sympatiserar med SD, men här kan vi vara anonyma.
Tillsammans ändrar vi Sverige, glöm inte det.
Aldrig får detta okunniga parti min röst!. Men måste bara kommentera visa roliga inlägg här. 1.Islam är ingen sekt. Det är andra störta religionen i världen, därmed omöjligt en sekt. 2. Det finns 1,6 miljarder muslimer i världen som är fredliga. Hur många Is krigare finns det ? 0,04? 3. Muslimer blir mördade av Is och flyr ifrån dom. Här fick ni lite info.:)
Att ni aldrig tröttnar på dessa trådar? Kan inte vara sunt att vara så besatt.
Att ni aldrig tröttnar på dessa trådar? Kan inte vara sunt att vara så besatt.
Och ändå är du inne i varje tråd och skriver. Så det gör dig osund och besatt.
Blir SD nästa val!!
Jag gnäller inte som en bebis i alla fall.
Oavsett vad sd får i olika mätningar har noll och ingen betydelse ännu!
Du har i alla fall rätt i en sak, i svetsarns diktatur spelar folket ingen roll, i demokrati däremot så är det folket som för talan.
Vi ser vad för idioter det är som styr landet rakt mot isberget nu när politiker uttalar sig klart att jag citerar frigolit här "jag skiter i opinionsmätningar"
Så du föredrar total samhälskollaps framför "sd" och du påstår du inte är korkad?
Du har i alla fall rätt i en sak, i svetsarns diktatur spelar folket ingen roll, i demokrati däremot så är det folket som för talan.
Vi ser vad för idioter det är som styr landet rakt mot isberget nu när politiker uttalar sig klart att jag citerar frigolit här "jag skiter i opinionsmätningar"
Så du föredrar total samhälskollaps framför "sd" och du påstår du inte är korkad?