Räck upp handen om du ska rösta på SD nästa val!
De kommer få min röst, ingen tvekan.
Jag vet att det är farligt att outa sig om man sympatiserar med SD, men här kan vi vara anonyma.
Tillsammans ändrar vi Sverige, glöm inte det.
Jag vet att det är farligt att outa sig om man sympatiserar med SD, men här kan vi vara anonyma.
Invandrarunge här. Röstade på SD i förra valet, mina föräldrar likaså. Vi har assimilerat oss till Sverige, varit tacksamma för att vi får vara här, föräldrarna kan svenska och pluggade här och jobbade kommunalt till pensionen. Villa, volvo etc, trygga skolor till oss barnen. Allt som hade varit omöjligt i hemlandet. Men iom massinvandringen från MENA är skolgården inte längre en plats för lek och fotboll utan våldtäkter och trakasserier. Jag vet inte om SD lyckas vända tillbaka vårt land till det trygga landet jag växte upp i, men jag vill se dem försöka :)
Så vad tänkte du göra med "oönskat" som redan är här?
Att ni aldrig tröttnar på dessa trådar? Kan inte vara sunt att vara så besatt.
Haha, något har Jimmie iallafall lyckats med med tanke på senaste SCB-resultatet.
Eller är det lika oseriöst som Yougov?
sverigesradio.se/sida/artikel.aspx&artikel=6315314
Hos vissa andra partier svider det detso mer.
Att tro att SD ska lösa flyktingkrisen är enligt mig bland det mest inskränkta och lågbegåvade jag kan komma på. Men alla röstar ju som de vill såklart.
Ja, jag kommer att rösta SD. Jag är en av de 9000 personer, samt en av de 0,6% av vandrande socialdemokrater, som fått frågan av SCB och vänt från S till SD.
Jag tycks inte vara ensam. Läste på Expressen.se att SD fått 19,9% i SCB's novemberundersökning.
Jag har fått nog av bilbränder, våldtäkter, oro att åka kommunalt, bostadsbrist, statsskulder, osv, osv, osv.
Nej, vänster/högerextrema diktaturer har aldrig fört med sig något bra.
Och Sverige behöver omvärlden, men omvärlden behöver inte Sverige.