Räck upp handen om du ska rösta på SD nästa val!
De kommer få min röst, ingen tvekan.
Jag vet att det är farligt att outa sig om man sympatiserar med SD, men här kan vi vara anonyma.
Tillsammans ändrar vi Sverige, glöm inte det.
De kommer få min röst, ingen tvekan.
Jag vet att det är farligt att outa sig om man sympatiserar med SD, men här kan vi vara anonyma.
Tillsammans ändrar vi Sverige, glöm inte det.
Jag har inget annat val än att rösta på SD. Jag är livrädd för Sveriges framtid, det är som om regeringen tagit droger och helt tappat greppet.
Och jag hoppas att SD direkt skickar ut alla dessa hordar av män som kommit hit.
Nu börjar det verkligen gå åt skogen, eu vill öppna dörren för islam och betala dom pengar för det.
Ska vi se, hur många partier är emot eu överlag och skit som trycks i halsen på oss av eu, en enda.
Nu börjar det verkligen gå åt skogen, eu vill öppna dörren för islam och betala dom pengar för det.
Ska vi se, hur många partier är emot eu överlag och skit som trycks i halsen på oss av eu, en enda.
och vad säger du om all nerskärningar i skolor och vården som S gör nu? SD kommer spara en massa pengar på deras invandringspolitik.
Vad det en kostar så är det engångssumma, i motsatsen till att behöva bygga upp ett nytt muslimsk Stockholm med infrastruktur och allt som behövs för att fortsätta betala för dom i flera decennier.
Det är en bra investering i motsatsen till vad våra flummiga krokodiltår politiker sysslar med nu när dom förstör allt Sverige var och stod för.
Alla de som säger att moderaterna och sossarna ska fortsätta styra, vad är de rädda för? Att SD faktiskt skulle kunna vända den negativa trend som sveper över landet? Har fortfarande i alla debatter som rasar sett nått som verkligen bevisat att SD skulle agera så mycket värre vid makten än övriga. Det påstås till höger och vänster men aldrig konkreta bevis och ifrågasätter man dra det berömda rasistkortet fram. Och alla som röstat eller tänker rösta på dom anklagas för att vara dumma i huvudet, lågt IQ osv. Varför inte backa med anklagelser och börja lyssna på varför fler och fler faktiskt väljer SD. Det beror på något men svårt att se och lyssna om man har huvudet långt ner i marken!
Vad det en kostar så är det engångssumma, i motsatsen till att behöva bygga upp ett nytt muslimsk Stockholm med infrastruktur och allt som behövs för att fortsätta betala för dom i flera decennier.
Det är en bra investering i motsatsen till vad våra flummiga krokodiltår politiker sysslar med nu när dom förstör allt Sverige var och stod för.