Räck upp handen om du ska rösta på SD nästa val!
De kommer få min röst, ingen tvekan.
Jag vet att det är farligt att outa sig om man sympatiserar med SD, men här kan vi vara anonyma.
Tillsammans ändrar vi Sverige, glöm inte det.
De kommer få min röst, ingen tvekan.
Jag vet att det är farligt att outa sig om man sympatiserar med SD, men här kan vi vara anonyma.
Tillsammans ändrar vi Sverige, glöm inte det.
Och vad exakt ska Sd göra åt islam tror ni?
Med vilka medel ska SD stänga gränserna?
Ni som röstar Sd klarar ju för f-n inte av att tänka själva speciellt långt. Men vad förväntar man sig av WT.
Och vad exakt ska Sd göra åt islam tror ni?
Med vilka medel ska SD stänga gränserna?
Ni som röstar Sd klarar ju för f-n inte av att tänka själva speciellt långt. Men vad förväntar man sig av WT.
Gränserna ska stängas, punkt slut. Alla de hundratusentals människor som kommit in hit ska skickas ut ur landet. Sen måste alla religioner bli beskattade, det kommer även sätta stopp på en hel del sekter vars enda syfte är att sno pengar från desperata människor i längtan av ett hopp.
Det är det enda sättet att stoppa det som håller på att utvecklas i detta ögonblick. Då gör vi något aktivt i alla fall.
Inget annat land i hela världen beter sig så ofantligt idiotiskt som Sverige och hela världen gör narr av vårt land.
Om vi fortsätter som idag kommer det bli ett islamskt kalifat här. Och det passar inte in här. Jag har inget emot att dom praktiserar islam i sina länder, där dom gjort så i alla tider. Men Sverige har ingen plats för denna sekt. Jag vägrar att bara stå och se på när dom kör över mitt land. Och vi måste agera innan våra familjer dödas i terrorattentat, vilket endast är början.