• Anonym (Hojken)

Räck upp handen om du ska rösta på SD nästa val!

De kommer få min röst, ingen tvekan.

Jag vet att det är farligt att outa sig om man sympatiserar med SD, men här kan vi vara anonyma.

Tillsammans ändrar vi Sverige, glöm inte det.

• Svar på tråden Räck upp handen om du ska rösta på SD nästa val!
  • Anonym (Kk)

Och vad exakt ska Sd göra åt islam tror ni?

Med vilka medel ska SD stänga gränserna?

Ni som röstar Sd klarar ju för f-n inte av att tänka själva speciellt långt. Men vad förväntar man sig av WT.

• Anonym (Respekt önskas)
    Anonym (..) skrev 2015-11-29 18:45:31 följande:
    Det blir främst en fråga om invandringen för mig. I nuläget är det en så pass viktig fråga både sett till välfärden, säkerheten och demografin i vårt samhälle att jag är beredd att lägga mindre betydelsefulla frågor åt sidan.

Vad gäller dina frågor: Jag har aldrig varit för att homosexuella par ska ha rätt till att adoptera barn så det blir ingen åsiktskrock där. Jag har inget emot homosexuella i sig eller homosexuella par för den delen men tycker inte det är lämpligt att barn ska växa upp under sådana förhållanden.

Att något stolpskott kopierade budgeten är väldigt taffligt. Samtidigt är det inte så att det saknas tavlor och andra missar från övriga partier heller.
    jag är en man
    so verkligen i princip tycker att
    man skall ge respekt för alla andras sexuella läggning.

Det hade varit fint för mig
    men eftersom jag är på olika kontaktsidor
    där set står klart o tydligt att jag är hetro
    att jag söker män
    eller ev ett par för skön sex med kvinnan i centrum.

Det har dock under dessa 15 år
    gett mig ett enda bevis
    och det är att homo, bi, binyfkna män
    är den gruppen som har svårast att respektera en annan sexuell
    läggning
    som hetro.

Värst är naturligtvis bi och binyfikna

Och så länge inte ni kan respektera
    läggningen hetro
    har inte jag en tanke på att respektera läggningen bi, binyfikna......

Du kanske vet som jag hur många disktions frågor
    det finns just om detta ämne på nätet......?
  • Anonym (Nej)
    Anonym (Hojken) skrev 2015-11-29 22:34:12 följande:
    Det är där ni diffar, ni som inte kan se utvecklingen i framtiden. Ni bereder en väg för islam i Sverige. Det är du som inte har ett uns av verklighetsförankring. Du är naiv, godtrogen, blåögd och helt enkelt inte så smart.

Tack och lov är jag 99,9% säker på att SD kommer få grepp om situationen med folkets stöd. Just nu är det dårarna som styr dårsjukhuset.
    Islam är inte nödvändigtvis sharialagar. När man är i Sverige så är det svenska lagar som gäller.
    Så enkelt är det! Du tror att detta är nåt tv spel vart en grupp kan komma och vips så är vi i nån annans territorium? Capture the flag liksom.

Vi har nånting som liknar en demokrati här och sharialagar skulle inte bli inröstade om det ens fanns som förslag på skämt.

Nej, SD kan inte ens få grepp över sitt eget parti, än mindre få grepp över en verklige situation.
  • Anonym (..)
    Anonym (Respekt önskas) skrev 2015-11-29 22:35:36 följande:
    jag är en man
    so verkligen i princip tycker att
    man skall ge respekt för alla andras sexuella läggning.

Det hade varit fint för mig
    men eftersom jag är på olika kontaktsidor
    där set står klart o tydligt att jag är hetro
    att jag söker män
    eller ev ett par för skön sex med kvinnan i centrum.

Det har dock under dessa 15 år
    gett mig ett enda bevis
    och det är att homo, bi, binyfkna män
    är den gruppen som har svårast att respektera en annan sexuell
    läggning
    som hetro.

Värst är naturligtvis bi och binyfikna

Och så länge inte ni kan respektera
    läggningen hetro
    har inte jag en tanke på att respektera läggningen bi, binyfikna......

Du kanske vet som jag hur många disktions frågor
    det finns just om detta ämne på nätet......?
    Det är mycket möjligt att det ligger något i det du säger, det har jag ingen aning om faktiskt. Men om det så skulle vara så att det finns många homo eller bi människor som har svårt att respektera heterosexualiteten så tycker jag inte det är skäl att inte respektera deras läggningar.
  • Anonym (Hojken)
    Anonym (Kk) skrev 2015-11-29 22:34:34 följande:

Och vad exakt ska Sd göra åt islam tror ni?

Med vilka medel ska SD stänga gränserna?

Ni som röstar Sd klarar ju för f-n inte av att tänka själva speciellt långt. Men vad förväntar man sig av WT.

Gränserna ska stängas, punkt slut. Alla de hundratusentals människor som kommit in hit ska skickas ut ur landet. Sen måste alla religioner bli beskattade, det kommer även sätta stopp på en hel del sekter vars enda syfte är att sno pengar från desperata människor i längtan av ett hopp.

Det är det enda sättet att stoppa det som håller på att utvecklas i detta ögonblick. Då gör vi något aktivt i alla fall.

Inget annat land i hela världen beter sig så ofantligt idiotiskt som Sverige och hela världen gör narr av vårt land.

Om vi fortsätter som idag kommer det bli ett islamskt kalifat här. Och det passar inte in här. Jag har inget emot att dom praktiserar islam i sina länder, där dom gjort så i alla tider. Men Sverige har ingen plats för denna sekt. Jag vägrar att bara stå och se på när dom kör över mitt land. Och vi måste agera innan våra familjer dödas i terrorattentat, vilket endast är början.
  • Anonym (K)
    Anonym (Hojken) skrev 2015-11-29 22:52:11 följande:
    Gränserna ska stängas, punkt slut. Alla de hundratusentals människor som kommit in hit ska skickas ut ur landet. Sen måste alla religioner bli beskattade, det kommer även sätta stopp på en hel del sekter vars enda syfte är att sno pengar från desperata människor i längtan av ett hopp.

Det är det enda sättet att stoppa det som håller på att utvecklas i detta ögonblick. Då gör vi något aktivt i alla fall.

Inget annat land i hela världen beter sig så ofantligt idiotiskt som Sverige och hela världen gör narr av vårt land.

Om vi fortsätter som idag kommer det bli ett islamskt kalifat här. Och det passar inte in här. Jag har inget emot att dom praktiserar islam i sina länder, där dom gjort så i alla tider. Men Sverige har ingen plats för denna sekt. Jag vägrar att bara stå och se på när dom kör över mitt land. Och vi måste agera innan våra familjer dödas i terrorattentat, vilket endast är början.
    OK, jag förstår. Du låtsas vara SD:are för att visa hur korkat de tänker.

Smart Flört

• Anonym (Kk)
    Anonym (Hojken) skrev 2015-11-29 22:52:11 följande:

Och det tror du Sd gör?

Nolla! Tänk vad det innebär och fundera på hur det ska gå till och vilka resurser som krävs. SD skiter på sig om de kommer till makten och upptäcker allt som saknas för att genomföra sin politik. Tänk! Tänk!

Har du gått i skola ens??
  • Anonym (..)
    Anonym (Nej) skrev 2015-11-29 22:49:55 följande:
    Islam är inte nödvändigtvis sharialagar. När man är i Sverige så är det svenska lagar som gäller.
    Så enkelt är det! Du tror att detta är nåt tv spel vart en grupp kan komma och vips så är vi i nån annans territorium? Capture the flag liksom.

Vi har nånting som liknar en demokrati här och sharialagar skulle inte bli inröstade om det ens fanns som förslag på skämt.

Nej, SD kan inte ens få grepp över sitt eget parti, än mindre få grepp över en verklige situation.
    Demokratier består bara om folket bevarar dem. Dessutom är de som jag tidigare nämnt i annan tråd ingen slags garanti för ett jämställt välfärdssamhälle utan bara en försäkran om att folket styr landet. Självklart kommer det att ske omfattande förändringar i Sverige om stora mängder muslimer fortsätter att strömma in i landet och vi så småningom har en väldigt stor del av befolkningen som utgörs av "svenska" muslimer. Frågan är snarare hur pass stora förändringar som kommer att ske. Jag tror det är något vi bör låta bli att ta reda på.
  • Anonym (n)
    Anonym (Kk) skrev 2015-11-29 23:02:02 följande:
    Och det tror du Sd gör?

Nolla! Tänk vad det innebär och fundera på hur det ska gå till och vilka resurser som krävs. SD skiter på sig om de kommer till makten och upptäcker allt som saknas för att genomföra sin politik. Tänk! Tänk!

Har du gått i skola ens??
    och vad säger du om all nerskärningar i skolor och vården som S gör nu? SD kommer spara en massa pengar på deras invandringspolitik.
  • Anonym (Nej)
    Anonym (..) skrev 2015-11-29 23:06:47 följande:
    Demokratier består bara om folket bevarar dem. Dessutom är de som jag tidigare nämnt i annan tråd ingen slags garanti för ett jämställt välfärdssamhälle utan bara en försäkran om att folket styr landet. Självklart kommer det att ske omfattande förändringar i Sverige om stora mängder muslimer fortsätter att strömma in i landet och vi så småningom har en väldigt stor del av befolkningen som utgörs av "svenska" muslimer. Frågan är snarare hur pass stora förändringar som kommer att ske. Jag tror det är något vi bör låta bli att ta reda på.
    Nä, håller med där att det inte är en garanti för ett jämställt välfärdssamhälle.
    Men det är inte en ens kristna tillströmning garanti på.
    Men att ställa upp det "SD eller Islam! Vad väljer du?" är ju befängt.

Flera partier vill ju nu få ner strömmarna hit, när de har insett att vi inte kan ta emot och hand om alla och att flyktingarna dessutom har en rak väg från Grekland/Turkiet till Sverige. förut hade de mer av en hinderbanan och då hade vi råd med en mer generös flyktingpolitik.
Svar på tråden Räck upp handen om du ska rösta på SD nästa val!