Räck upp handen om du ska rösta på SD nästa val!
De kommer få min röst, ingen tvekan.
Jag vet att det är farligt att outa sig om man sympatiserar med SD, men här kan vi vara anonyma.
Tillsammans ändrar vi Sverige, glöm inte det.
De kommer få min röst, ingen tvekan.
Jag vet att det är farligt att outa sig om man sympatiserar med SD, men här kan vi vara anonyma.
Tillsammans ändrar vi Sverige, glöm inte det.
Jag tror inte det gynnar SD.
Innom några år ( 1-2 år ) har samtliga riksdagspartier tvingats införa SD's invandringspolitik pga
ekonomiska orsaker. Vi har helt enkelt inte råd att försörja 200.000 personer per år + deras
anhöriga som skall hit.
SD's kärnväljarkår är minder än 10 % Resterade sympatisörer "straffar" sitt vanliga parti genom att
rösta på SD. Jag är en sådan. Jag skiter i SD som parti. Det är flykting och invandringspolitiken jag
röstar MOT genomt att rösta på SD.
Nu - hösten 2015 - har det blivit legitimt att vara kritisk till förd politik och då har vi öppnat på porten till
åtstramningar och restriktioner.
Det endra rätta i dag hade varit att göra som Finland när dom skärper kraven.
Man lägger alla asylansökningar på hyllan. Skriver om reglerna, sen ger man avslag.
Har du missat den minskade flyktingströmmen på nyheterna?
No way, jag vill inte åsiktsregistrera muslimer eller internera snusande gravida
Jag har aldrig röstat på SD och om situationen inte blir bättre till 2018 röstar jag nog blankt men, en liten reflektion. Det verkar endast vara motståndare till SD som inte kan diskutera på en mogen nivå. Glåpord som "Nolla! Hjärntvättad! Har du ens gått i skolan?! White Trash!"" haglar.
Varför kan ni inte diskutera sakligt?
Nej men du vill inskränka våra rättigheter som kvinnor på arbetsmarknaden , våran sexualitet , se homosexualitet som en virus ?
Detta skrämmer nog en del:
www.allehanda.se/angermanland/kramfors/mobb-skulle-valdta-kvinna-och-doda-sonen-anmalda-for-olaga-hot