Räck upp handen om du ska rösta på SD nästa val!
De kommer få min röst, ingen tvekan.
Jag vet att det är farligt att outa sig om man sympatiserar med SD, men här kan vi vara anonyma.
Tillsammans ändrar vi Sverige, glöm inte det.
De kommer få min röst, ingen tvekan.
Jag vet att det är farligt att outa sig om man sympatiserar med SD, men här kan vi vara anonyma.
Tillsammans ändrar vi Sverige, glöm inte det.
[quote=76067422][quote-nick]Lucky76 skrev 2015-12-01 16:14:06 följande:[/quote-nick]Så personalen på boendet, polisen och journalisten överdriver? Och det vet du för att...? Jag är så trött på människor som du som tror att de har veto på sanningen precis hela tiden utan att presentera bevis.[/
Jag har absolut inget veto, och jag har förklarat vad jag menar.
– Ni har polisens bild av vad som hänt. Min uppfattning ser inte likadan ut, men mer detaljer kan jag inte ge, säger Mattias Hellström.
Men din version tyder på en lindrigare händelse?
– Ja, det jag vet tyder på det. Det har inträffat en incident, det som ska anmälas är anmält. Bilden som polisen ger stämmer inte med min, säger Mattias Hellström.
""
Så med andra ord, Allehanda återger polisens händelseförlopp som du påstår vara påhitt.
Förklarat vad du menar? Nej, det har du inte. Jag vill veta hur du vet att historien är överdriven av polisen i Kramfors, journalisten samt personalen på boendet? Jag vill veta det för jag kommer att skicka ett mail till samtliga och länka till denna tråd. Jag kan för mitt liv inte tro att det är lagligt att sitta och gömma sig bakom ett anonymt nick och anklaga polis, migrationsverket, en journalist och stödpersonal på ett asylboende för falsk angivelse och att sprida lögner. Jag vill att du står för det du skriver.
Jäpp, jag röstar på SD.
Nej väldigt on topic (två ord).
Du sitter ständigt på Familjeliv och försvarar din förvridna och konspiratoriska världsbild. Nu går du dessutom så långt att du anklagar en kvinna som utsatts för ett allvarligt döds- och våldtäktshot på ett asylboende för att ljuga för i din värld gör inte asylsökare sådana saker.
Istället för att erkänna att sådant förekommer så förminskar du en utsatt kvinna och försöker släta över hennes upplevelser.Så då kan man ju undra om du själv var en av våldtäktsmännen på det där boendet? Egentligen spelar det ingen roll, du är en förövare i alla fall eftersom du är en av dem som står och tittar på och låter det hända för att rädda ditt eget fega ego och vägra inse att din rosaskimrande vänsterbubbla i själva verket är ganska brun och illaluktande.