Inlägg från: Anonym (Monica) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Monica)

Räck upp handen om du ska rösta på SD nästa val!

Anonym (Josefin) skrev 2015-12-01 12:06:49 följande:
    Att tro att SD ska lösa flyktingkrisen är enligt mig bland det mest inskränkta och lågbegåvade jag kan komma på. Men alla röstar ju som de vill såklart.
    SD kan inte lösa flyktingkrisen det kan bara politikerna och befolkningen i de länder där dom flyr från
    göra.

Men vi kan införa samma regler för flyktingmottagande som Norge, Danmark och Finland
    som bara har en bråkdel av dom flyktinga som vi har.

Nej just det jag glömde ju att Norge Danmark och Finland var rasiststater med fascist regeringar
    som har den politiken som SD vill föra.

• Anonym (Monica)
    Anonym (Igen) skrev 2015-12-01 13:08:49 följande:
    Jag vet hur det funkar, men reglerna som gäller skapades när läget var helt annorlunda. Eftersom det börjar vara inflation i små skitpartier med för mycket makt kanske det är dags att höja riksdagsgränsen så man slipper den soppa dom ställer till med. Lägg gränsen på 7% så får vi se vilka som blir kvar. 
    Jag tror inte det gynnar SD.
    Innom några år ( 1-2 år ) har samtliga riksdagspartier tvingats införa SD's invandringspolitik pga
    ekonomiska orsaker. Vi har helt enkelt inte råd att försörja 200.000 personer per år + deras
    anhöriga som skall hit.
    SD's kärnväljarkår är minder än 10 % Resterade sympatisörer "straffar" sitt vanliga parti genom att
    rösta på SD.  Jag är en sådan. Jag skiter i SD som parti.  Det är flykting och invandringspolitiken jag
    röstar MOT genomt att rösta på SD.

Nu - hösten 2015 - har det blivit legitimt att vara kritisk till förd politik och då har vi öppnat på porten till
    åtstramningar och restriktioner.

Det endra rätta i dag hade varit att göra som Finland när dom skärper kraven.
    Man lägger alla asylansökningar på hyllan. Skriver om reglerna, sen ger man avslag.

• Anonym (Monica)
    Nerfherder skrev 2015-12-01 15:36:13 följande:
    Utveckla!
    Utveckla ? 
    Du påstår att en artikel i lokaltidningen som grundar sig på polisens rapportering
    av händelsen är påhittad. Sitter polismyndigheten i västernorrland och hittar på ?

Den lilla lilla ynkedom av tillförlitlighet du har kvar på detta forum försvan denna
    eftermiddag.  
  • Anonym (Monica)
    Nerfherder skrev 2015-12-01 15:46:27 följande:
    Ojojoj, Det var att ta i lite grand va!
    Du påstår att händelsen som den beskrivs är påhittad.

Har du läst artikeln ? 
    ""Han har undersökt händelsen och vet detaljerna om den, men kan av sekretesskäl inte dela med sig av sin version.

– Ni har polisens bild av vad som hänt. Min uppfattning ser inte likadan ut, men mer detaljer kan jag inte ge, säger Mattias Hellström.

Men din version tyder på en lindrigare händelse?  

– Ja, det jag vet tyder på det. Det har inträffat en incident, det som ska anmälas är anmält. Bilden som polisen ger stämmer inte med min, säger Mattias Hellström.

""

Så med andra ord, Allehanda återger polisens händelseförlopp som du påstår vara påhitt.

• Anonym (Monica)
    Nerfherder skrev 2015-12-01 16:45:50 följande:
    Jag ser att du medvetet undvikit min källa.

Varsågod!

mobil.dn.se/nyheter/sverige/uppgifter-om-mord.../
    hahaha !  Ja det var ju en riktigt trovärdig källa.  Om du tror mer på
    Emma Bouvin än på polisanmälan så är det tragiskt.
Svar på tråden Räck upp handen om du ska rösta på SD nästa val!