• Anonym (Var rädda nu)

Detta kommer hända i Sverige med snart!!

Läs AB artikel just nu; www.aftonbladet.se/nyheter/article21761633.ab

Detta är isis inträde i Europa, dom markerar nu. Svenskar! Bered er på detsamma i Sverige. Snart, väldigt snart.

Det ironiska är att ni kommer bekosta era egna avrättningar med era egna skattepengar.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-11-16 01:20

• Svar på tråden Detta kommer hända i Sverige med snart!!
  • Världsmedborgare
    nihka skrev 2015-11-24 22:24:50 följande:
    Jamen enligt SD har det ju varit så i decennier, lika länge som de har gnällt, så då ser man hur mycket utrymme det har funnits fram tills nu.

Övriga partier känner igen en kris när det faktiskt är kris och gnäller inte 24/7.
    SD har ännu en gång avslöjats, och visar upp sig som det lögnaktiga skitparti det i verkligheten är: http://www.expressen.se/nyheter/mattias-karlsson-skrev-at-avpixlat/
    Men knappast nåt som förvånar, utan helt i linje med hur högerextrema partier alltid jobbar.
    Dom ljuger för sina väljare, dom ljuger om allt, allt är tillåtet för att dölja sin verkliga agenda.
    Stödtelefon för att bekämpa extremism. Nummret går till Röda Korset. Tel.nr. 020-100 200
  • Världsmedborgare
    Flash Gordon skrev 2015-11-24 22:05:16 följande:
    Enda skälet till att regeringen nu vidtar ytterligare åtgärder är för att de anser det vara kris och kaos. Utan denna insikt hade de inte reagerat som de gör.

Och det har fortfarande inget med nåt allmänt kaos eller kris för Sverige som land.
    Det är väl definerade och begränsade problem, och dom kommer vi att lösa.

Stödtelefon för att bekämpa extremism. Nummret går till Röda Korset. Tel.nr. 020-100 200
  • Flash Gordon
    Världsmedborgare skrev 2015-11-25 08:25:15 följande:
    Och det har fortfarande inget med nåt allmänt kaos eller kris för Sverige som land.
    Det är väl definerade och begränsade problem, och dom kommer vi att lösa.

Tja, då har vi din definition antar jag.

bara för att socialen, vården och andra samhällsinstitutioner inte brakar ihop i HELA landet så är det alltså inte "allmänt kaos" för dig.

Fast på ett sätt förstår jag dig.

Jag menar, vem f*n bryr sig om Malmö går under?
  • Nerfherder
    Flash Gordon skrev 2015-11-25 10:49:36 följande:

Tja, då har vi din definition antar jag.

bara för att socialen, vården och andra samhällsinstitutioner inte brakar ihop i HELA landet så är det alltså inte "allmänt kaos" för dig.

Fast på ett sätt förstår jag dig.

Jag menar, vem f*n bryr sig om Malmö går under?

Ni högermänniskor är väldigt bra på att verka rädda
  • Flash Gordon
    Nerfherder skrev 2015-11-25 10:55:48 följande:
    Ni högermänniskor är väldigt bra på att verka rädda
    Rädd och rädd.

Ledsen mer.

Särskilt som det hade varit möjligt att undvika detta om man agerat kraftfullt och direkt när det stod klart vartåt det barkade.

Kan man betala för det så kan man nog få bra service även framöver men jag tror att det är rätt många som inte kommer att kunna det och då får leva med en lägre levnadsstandard än vad de har idag.
  • Ben66

Jag tror inte att det kommer hända något i Sverige. IS har skert vårt land som bas och utgår härifrån under sina terrorresor.
    Det är dumt att "kacka i eget bo"

• Anonym (Nej)
    Ben66 skrev 2015-11-25 12:36:52 följande:

Jag tror inte att det kommer hända något i Sverige. IS har skert vårt land som bas och utgår härifrån under sina terrorresor.
    Det är dumt att "kacka i eget bo"

Aha det är så Stefan m.fl. tänker när de planerar sin flyktingpolitik!Drömmer
  • Anonym (...)
    Nerfherder skrev 2015-11-25 12:38:59 följande:

Den här invandringen har ju pågått ett bra tag nu. Var är alla terrordåd?

De kommer om vi inte gör något.
  • Nerfherder
    Anonym (...) skrev 2015-11-25 12:44:02 följande:

De kommer om vi inte gör något.

Vad ska "vi" göra då?
Svar på tråden Detta kommer hända i Sverige med snart!!