BIM januari 2016
Hej allihopa!
Jag och min fästman planerar att starta bebisverkstaden vid årsskiftet.
Finns det några fler därute? Dela gärna med er!
Hej allihopa!
Jag och min fästman planerar att starta bebisverkstaden vid årsskiftet.
Finns det några fler därute? Dela gärna med er!
BIM imorgon och allt känns som det brukar göra dagen innan. Enda skillnaden är väl att brösten varit MINDRE ömma än vad de brukar innan mens haha! Tänker ändå testa imorgon bitti om inte mensen kommit då, för sen jobbar jag så konstiga tider i helgen. Jag vill ju så gärna få ett litet plus på stickan!
Förstår det. Vad blir det för test i morgon då? CB?
Snart test dags för en del. Själv försöker jag samla tålamod till iallafall helgen innan jag testar. Om man nu tvunget måste testa innan bim;) En konstig fråga - nån som haft kliande bröstvårtor/gårdar i samband med graviditet? Eller är huden bara torr? Började nån dag efter äl. Mycket konstig känsla, och svår kliat!
Jaha, då förstår jag att du tvekar. Vilken cd är du på nu? Har du något äl-test hemma så kan du ju ta det och se hur det ser ut?
Jag är på äl + 10 i dag, bim någon gång kring den 11/1. Jag skulle vilja testa innan dess men är så rädd att bli besviken så drar ut på det.
Vad komiskt, jag har också haft kliande bröstvårtor sedan äl. Jag brukar inte ha det annars.
Snart test dags för en del. Själv försöker jag samla tålamod till iallafall helgen innan jag testar. Om man nu tvunget måste testa innan bim;) En konstig fråga - nån som haft kliande bröstvårtor/gårdar i samband med graviditet? Eller är huden bara torr? Började nån dag efter äl. Mycket konstig känsla, och svår kliat!
Om du ändå vet så kanske det ändå är bra att ta det där testet för att få det bekräftat. Även om du blir ledsen så gör ju det att du kan släppa det och sikta på nästa försök istället. Men jag hoppas såklart att du blir positivt överraskad. Tempar du förresten?
Jag vet inte om jag har några direkta symtom. Molvärk och lite konstig känsla i brösten. Igår, på äl+10 fick jag lite ljusrosa flytningar som jag trodde och fortfarande tror är spottings även om jag såklart hoppas på en nidis. :)
Ja nu är jag ju på cd5 så en bit kvar...nä inte så jättetroligt att jag är gravid. Fasen att man inte kan lita på någonting haha. Nä inga ältester dock har jag några graviditeter. ..men blir ju såklart besviken på mig själv om det inte visar något. För jag vet ju. Jag vet. Men tänk om... nä bara stress och hormonstinn kropp nu under bebisverkstad tiden.... antagligen. .. :-/
Hur är dina symptom då?
Jaha, då ligger man här och gråter igen. Hann inte ens vakna och börja hoppas innan den där förbannade kärringen hade kommit. Varje månad känns som ett misslyckande, som att jag har förlorat och alla andra vunnit.
Alltså hur länge har man fertilt sekret efter ÄL? känns så osäkert när jag fick fullt utslag på ÄL-test fem dagar tidigare än jag trodde. Hade sekret då också och ÄLvärk. Men sekretet är fortfarande så himla halkigt, genomskinligt och lite trådigt. ÄL-testen (både gravkollen och cb) är helt negativa nu.
Här kom ÄL två dagar tidogare än väntat så nytt bim datum blir 20 januari. Orkar inte ens hoppas denna månaden för blir så jäkla besviken sen när mensen kommer :/
BIM-lista Januari
1/1 Kissekatten2014 5:e försöket
Lizzie09 första barnet
2/1
3/1
4/1 201405 2:a försöket, första barnet
Klaraanders
5/1
6/1 Sebbejonte 4:e försöket, tredje barnet
Melliis första försöket, andra barnet
Anonym (förväntansfull) 1:a försöket, första barnet
Anonym (hoppas)