BIM januari 2016
Hej allihopa!
Jag och min fästman planerar att starta bebisverkstaden vid årsskiftet.
Finns det några fler därute? Dela gärna med er!
Hej allihopa!
Jag och min fästman planerar att starta bebisverkstaden vid årsskiftet.
Finns det några fler därute? Dela gärna med er!
Jag vet inte vad jag känner just nu. Hopplöshet, eller så. Äl 30/12 enligt app. Hade sex 29/12. Sen inget mer. Äl liknande flytningar 4-5 dagar efter. Gjorde ett tappert försök men det gjorde så ont så vi kunde inte ha sex. Sambon ville inte ens avsluta själv och bara komma i mig, även fast jag ville för att öka chanserna. Var precis som att han stötte i tappen när vi försökte. Inte varit med om det innan..
Min sambo är expert på att tappa sexlusten när jag har äl även fast han inget vet. Så denna månad har jag inget hopp. Bara invänta mensen. Sen skiter jag i allt som har med äl och bim att göra. Bort med apparna och allt. Jag blir bara ledsen. :/
Jag vet inte vad jag känner just nu. Hopplöshet, eller så. Äl 30/12 enligt app. Hade sex 29/12. Sen inget mer. Äl liknande flytningar 4-5 dagar efter. Gjorde ett tappert försök men det gjorde så ont så vi kunde inte ha sex. Sambon ville inte ens avsluta själv och bara komma i mig, även fast jag ville för att öka chanserna. Var precis som att han stötte i tappen när vi försökte. Inte varit med om det innan..
Min sambo är expert på att tappa sexlusten när jag har äl även fast han inget vet. Så denna månad har jag inget hopp. Bara invänta mensen. Sen skiter jag i allt som har med äl och bim att göra. Bort med apparna och allt. Jag blir bara ledsen. :/
Ni som ätit/äter bidrottninggelé; ska man bara ta det fram till ÄL eller ska man fortsätta hela cykeln? Har äl idag och vet inte om jag ska sluta nu eller inte.
Min känsla är som bortblåst haha!;)
Var nog bara tidig pms och nerver inför återbesöket hos gyn. Pmsen försvann en aning men verkar vara på ingång igen så smått. Bim enligt ena appen blir 8/1 och enligt den andra 11/1 (som det står på listan här). Tänkte testa den 8e för tror jag fick äl av mig själv denna gången och att den kom tidigare än beräknat. Så den 8e är jag på äl+11. Annars blir det att köra igång med pergotime, och det känns sjukt spännande!:)
Du är inte med, ska jag skriva in dig?
Jag blir galen. I övermorgon är BIM, men jag vill veta NU.
Kolla under namnet Elena-Mikaela ... Vet ej varför trycktes anonym.. Från annan tråd kan ske... Ska skriva under mitt namn i forts. Om jag är inte med skriv 18/1 elena-Mikaela , 15 försök, 2-A barnet. Tack
Tack för ditt svar! :) idag hade tempen stigit igen så rätt säker på att äl inträffat. Får vänta och se helt enkelt. Bim i början av nästa vecka!
Tror du får vänta några dagar till innan du vet. Du har du som sagt väldigt hög coverline den här månaden på grund av få mätningar. Tror absolut du har haft äl, vänta några dagar till. Kanske hade du "feber" redan från den 21-30 december? Prova att discarda några fler mätningar där innan jul.