• pärlsnäcka

BIM januari 2016

Hej allihopa!

Jag och min fästman planerar att starta bebisverkstaden vid årsskiftet.
    Finns det några fler därute? Dela gärna med er!

• Svar på tråden BIM januari 2016
  • sebbejonte

Ingen mens har kommit idag. Hoppas innerligt att den inte kommer inatt heller. Den brukar alltid komma på natten....dag 28 imorgon....passerar jag morgondagen också så kommer jag ta ett test....

• soofa

Åh, jag håller tummarna! Själv har jag fått ljusrosa flytningar i dag på äl + 10. Brukar få spottings från äl + 12 så antagligen kommer de tidigare den här månaden. SÅ besviken. :(

sebbejonte skrev 2016-01-06 18:54:44 följande:

Ingen mens har kommit idag. Hoppas innerligt att den inte kommer inatt heller. Den brukar alltid komma på natten....dag 28 imorgon....passerar jag morgondagen också så kommer jag ta ett test....

• sebbejonte
    soofa skrev 2016-01-06 19:20:12 följande:

Åh, jag håller tummarna! Själv har jag fått ljusrosa flytningar i dag på äl + 10. Brukar få spottings från äl + 12 så antagligen kommer de tidigare den här månaden. SÅ besviken. :(

Usch så trist men som ni sa till mig, tappa inte hoppet än!!! Mensen är inte här ännu så då håller vi tummarna.
  • sebbejonte
    soofa skrev 2016-01-06 19:20:12 följande:

Skulle ju kunna vara en nidblödning ;)
  • soofa
    sebbejonte skrev 2016-01-06 19:30:39 följande:
    Skulle ju kunna vara en nidblödning ;)
    Brukade jag inte ha spottings innan mens så skulle jag också tro det, men du vet hur man är - man vågar inte hoppas för mycket i rädsla av att bli mer besviken än man redan blir. Obestämd
  • sebbejonte
    soofa skrev 2016-01-06 19:50:48 följande:

Brukade jag inte ha spottings innan mens så skulle jag också tro det, men du vet hur man är - man vågar inte hoppas för mycket i rädsla av att bli mer besviken än man redan blir. 

Ja det är ju så. Jag vågar inte heller tro fast mensen intw dykt upp på bim
  • karinjanson

BIM imorgon och allt känns som det brukar göra dagen innan. Enda skillnaden är väl att brösten varit MINDRE ömma än vad de brukar innan mens haha! Tänker ändå testa imorgon bitti om inte mensen kommit då, för sen jobbar jag så konstiga tider i helgen. Jag vill ju så gärna få ett litet plus på stickan!

• sebbejonte
    karinjanson skrev 2016-01-06 20:05:09 följande:

BIM imorgon och allt känns som det brukar göra dagen innan. Enda skillnaden är väl att brösten varit MINDRE ömma än vad de brukar innan mens haha! Tänker ändå testa imorgon bitti om inte mensen kommit då, för sen jobbar jag så konstiga tider i helgen. Jag vill ju så gärna få ett litet plus på stickan!

Håller tummarna!
  • soofa
    sebbejonte skrev 2016-01-06 19:53:50 följande:
    Ja det är ju så. Jag vågar inte heller tro fast mensen intw dykt upp på bim
    Förstår det. Vad blir det för test i morgon då? CB?
Svar på tråden BIM januari 2016