BIM januari 2016
Hej allihopa!
Jag och min fästman planerar att starta bebisverkstaden vid årsskiftet.
Finns det några fler därute? Dela gärna med er!
Hej allihopa!
Jag och min fästman planerar att starta bebisverkstaden vid årsskiftet.
Finns det några fler därute? Dela gärna med er!
ÄL +12 idag. Vägrar testa innan BIM och helst ytterligare någon dag efter det (om inte mensen kommer förstås). Jävlar så segt det är...
Hej tjejer! BIM för mig enligt NC är 28/1 och beräknad ÄL är runt 13-15/1. Tog ÄL test igår och idag, fick dessa. Ser ut som ÄL närmar sig va?! Kanske tidigare än beräknat? Har ett MA bakom mig sedan oktober och sedan dess är min cykel inte riktigt som vanligt...
Någon annan som testat detta gravtest? Verkar vara ganska nytt med känslighet på 6 dagar innan mens
Förstår dig, jag vågar inte testa på grund av rädsla över att bli besviken. Är på äl + 10 i dag. Men din mens brukar aldrig vara sen eller? Har den inte kommit senast fredag så måste du ju ta ett test! :)
Hej goingar :)
Vad innebär tempning? Låter som ett billigare alternativ till äl tester. När var hur ? Tack :)
Hej tjejer! BIM för mig enligt NC är 28/1 och beräknad ÄL är runt 13-15/1. Tog ÄL test igår och idag, fick dessa. Ser ut som ÄL närmar sig va?! Kanske tidigare än beräknat? Har ett MA bakom mig sedan oktober och sedan dess är min cykel inte riktigt som vanligt...
Ja, det ser ut att vara på gång men ibland kan jag ha ganska starka utslag i flera dagar innan det väl bli positivt. Men bra att du har börjat testa redan nu så du inte missar det.