BIM januari 2016
Hej allihopa!
Jag och min fästman planerar att starta bebisverkstaden vid årsskiftet.
Finns det några fler därute? Dela gärna med er!
Hej allihopa!
Jag och min fästman planerar att starta bebisverkstaden vid årsskiftet.
Finns det några fler därute? Dela gärna med er!
Är du säker på att du hade ägglossning denna månad? Hoppas ändå på plus för dig
Sorry jag bombarderar med mina stickor men är så rädd att det inte är något. Min man tror bara det är skuggor och att jag inbillar mig:(
Tror min bim är tidigare än 18/1 tror den är 15/1. Har sedan igår väldigt stark, brännande mensvärk som strålar ut i ljumskarna o låren vilket jag inte har annars innan mens. Nåt känns annorlunda än vanligt.. Känns som med tidigare graviditeter, denna mensvärk.. Man kan ju alltid hoppas.
Nämen vännen!
Känn inte så, din tur kommer komma!!
Vilket försök är ni på?
Tempar du eller kör du med ältest?
Kram!!! <3 <3
Varför skulle jag inte haft det? För att mensen är sen?
Nu blinkar mitt ägglossningstest, hade lite mys igår och får väl fortsätta så nu! Åh hoppas det blir något nu!!!! :)
*håller tummarna*
Då kom mensen prick på dagen. Usch, börjar tycka att detta är riktigt jobbigt nu och mannen verkar inte alls ta det på samma allvar som jag. Riktigt besviken trots att jag egentligen redan visste att det inte blivit något denna gången heller....så nu lämnar jag och hoppas åter igen på nästa månad, det blir 6e försöket.
Alltså hur länge har man fertilt sekret efter ÄL? känns så osäkert när jag fick fullt utslag på ÄL-test fem dagar tidigare än jag trodde. Hade sekret då också och ÄLvärk. Men sekretet är fortfarande så himla halkigt, genomskinligt och lite trådigt. ÄL-testen (både gravkollen och cb) är helt negativa nu.
För att man har normalt inte ägglossning varje månad? Kanske blandat ihop dig med någon annan? Har du passerat BIM?
Min mens kom precis, en dag för sent :( blir så ledsen.
Någon annan får gärna ta över listan nu för jag tar nog en paus från fl