BIM januari 2016
Hej allihopa!
Jag och min fästman planerar att starta bebisverkstaden vid årsskiftet.
Finns det några fler därute? Dela gärna med er!
Hej allihopa!
Jag och min fästman planerar att starta bebisverkstaden vid årsskiftet.
Finns det några fler därute? Dela gärna med er!
Det är helt olika. Jag är inne på mitt första försök sen en ma i början på november. Tog rätt lång tid att få ägglossning
Är på äl+9 o bara svaga spök på testlagrets gravtest. Eftersom jag kämpat med att bli gravid i 18 månader så vet jag vilka streck jag kan lita på.
Beställt hem några test som mäter från 5mlu/hcg:) bara för att testa liksom:)
Hoppas verkligen att det ökar! Ja! Tack för tipset, beställde hem några sådana också nu från apotea ;) Test kan man ju inte ha för många av haha. Ska försöka hålla mig till på lördag att testa, äl +12 då.
Är på äl+9 o bara svaga spök på testlagrets gravtest. Eftersom jag kämpat med att bli gravid i 18 månader så vet jag vilka streck jag kan lita på.
Beställt hem några test som mäter från 5mlu/hcg:) bara för att testa liksom:)
Hej på er!
Hoppas ni har haft en bra dag :)
Vet någon om de tar långt tid och bli gravid efter ett mf?
Åh, hoppas att det blir ett starkare streck! Varifrån har du beställt de testen som känner av så låg hcg? :)
Åh, vad spännande! :D Jag är själv på äl + 8. När har du tänkt testa?
Jaha imorgon är dagen D. Min mens brukar alltid komma på natten. Får se om den kommer imorgon.
Min månad har varit lite annorlunda mot vad den brukar, vet inte om det kan bero på att jag började äta folsyra och d-vitamin för ca 3 veckor sen.
Jag brukar få ont i brösten strax efter äl som sitter i tills mensen kommer. Mensvärken brukar komma när jag sätter in första tampongen.
Denna månaden fick jag ont i brösten på äl+11 och mensvärk har jag haft sedan äl+10...väldigt konstigt.
Hoppas testen jag tog som visade negativt häromdagen bara var för tidigt och att mensen inte kommer imorgon
Men va tusan! Mens = ej gravid ska det ju vara! Fick mens i lördags, det var då 1-2 där för bim. Testade negativt på torsdagen (nyår) har mått illa, svällde mage, akne, molvärk ökad aptit etc minst 1 vecka innan bim. När mensen kom la jag tankarna åt sidan. Men illamåendet fortsatte (idag första dagen utan illamående, dock kissnödig konstant) dessutom är blödningen annorlunda. Började med lätt blödning i lördags, mycket blod med mycket flytningar igår, och idag bara lite lite igen.....Så läser man om dom som haft mens liknande blödningar flera månader in i graviditeten! klart jag börjar hoppa igen. Men törs inte ta ett test... blä antagligen så skengravid man kan vara men tänk om...tänk om jag är en av få lyckligt ovetande-men-intuitiva gravida...vad skulle ni gjort? Klart jag kan avvakta...bara vänta ut ev äl och nästa mens eller så men man vill ju veta...