BIM januari 2016
Hej allihopa!
Jag och min fästman planerar att starta bebisverkstaden vid årsskiftet.
Finns det några fler därute? Dela gärna med er!
Hej allihopa!
Jag och min fästman planerar att starta bebisverkstaden vid årsskiftet.
Finns det några fler därute? Dela gärna med er!
De kan även ge utslag att mens är på g, så opålitligt tyvärr.
Åh, vad skönt! Då håller vi tummarna nu! :)
Det sög ju... Ja inga symtom alls. Så chanserna e ju minimala att jag skulle ha blivit gravid :( isf blir det nya tag med 5 försöket.
Jag har väntat med att skriva upp mig på BIMlistan då cykeln varit så oregelbunden på senaste men äsch, jag skriver in det NC säger. Den 29/1. Vill gärna vara med Sebbejonte :) 6:e försöket, 1a barnet.
Fast symptom får man typ inte förns v.5 eller när hcg är så pass starkt att man mår av det:) samt vissa får gräsligt med pms innan mens o de kan likna gravsymtom. Så ge inte upp förns du får mens:)
Hej! Jag har BIM 9/1 enligt NC. Är nu på ÄL+9 och kan ha haft en nidblödning idag. Har även en tilltagande molvärk. Jag och sambon prickade in ÄL väldigt bra den här gången så förväntningarna är höga. Hoppas hoppas hoppas att det är vår tur nu <3 Kram på er!
Hej finisar :)
Nu är mensen slut. Kollade på Fifty chades of grey hemma igår, självklart avslutades myskvällen på bästa sätt ;) hahah
Men nu blir jag så stressad över att snart börja med ÄL-tester igen.. Jag hade jättegärna skippat dem helt och bara köra varannan dag i typ 2 veckor men pga ett tidigare utomkvedshavandeskap så måste jag ha koll på när ÄL sker för att sedan boka tidigt ultraljud om jag plussar..
Mår lite upp-ner inombords över den här stressen :( Självklart vill vi ha barn men att det ska vara så här intensivt hela tiden hade jag inte räknat med...
Lyckost de som blir gravida enligt plan från första början utan några som helst komplikationer.
Heja oss som försöker! Å framförallt oss som varit med om operationer, missfall, abort m.m m.m.
Jag är glad över att vi är fertila och tror innerligt att det snart går vägen! Pratade med en tjej på jobbet som tydligen också fick utomkveds, detta för 2 år sedan, därefter blev hon gravid igen och gjorde abort. Det är alltså inte omöjligt att det hamnar i livmodern trots en äggledare. Vet att det är några här inne med samma bakgrund.
Kram på er allihopa och STRESSA NER! :) <3
Tänk så här: går det inte inom kort så kanske det blir en VÅRbebis som är min högsta önskan...... ;)
Jag har väntat med att skriva upp mig på BIMlistan då cykeln varit så oregelbunden på senaste men äsch, jag skriver in det NC säger. Den 29/1. Vill gärna vara med Sebbejonte :) 6:e försöket, 1a barnet.
Åh, vad spännande! :D Jag är själv på äl + 8. När har du tänkt testa?
Hej! Jag har BIM 9/1 enligt NC. Är nu på ÄL+9 och kan ha haft en nidblödning idag. Har även en tilltagande molvärk. Jag och sambon prickade in ÄL väldigt bra den här gången så förväntningarna är höga. Hoppas hoppas hoppas att det är vår tur nu <3 Kram på er!
Jag får väldigt starkt utslag på äl-tester hela månaden, så det är tack vare tempen jag vet att jag har haft ägglossning så jag skulle inte lita så mycket på äl-test just vad gäller graviditet. Ta ett gravtest sen istället! :)
Hej länge sen jag titta in här och skrev.
Grattis till alla som plussat.
Jag har en fråga sägas att äl test kan ge utslag ifall man är gravid. Jag hade äl 26/12 och har BIM 9/1 alltså på lördag. Så här ser ett äl test ut som jag tog nyss. Vad tror ni? Kan de ge utslag ifall man e gravid.?