• pärlsnäcka

BIM januari 2016

Hej allihopa!

Jag och min fästman planerar att starta bebisverkstaden vid årsskiftet.
    Finns det några fler därute? Dela gärna med er!

• Svar på tråden BIM januari 2016
  • ensamärstark

Oj vad många det är som tycker sig se på dagens. Jag ser inget. O var nyss på toan. Ska se hur det ser ut nu torkat

• Kstadtjej87

Ingen mens än här : ) kände för två dagar sen att mensen va på gång. Har alltid öma bröst dagarna innan men nu har allt släppt. Se om mensen dycker upp ikväll eller imorgon. Testade negativt på test idag. Brukar aldrig va sen anners så hoppas lite fortfarande.

hur går de själv Sebbejonte?

• sebbejonte
    Kstadtjej87 skrev 2016-01-03 16:44:56 följande:

Ingen mens än här : ) kände för två dagar sen att mensen va på gång. Har alltid öma bröst dagarna innan men nu har allt släppt. Se om mensen dycker upp ikväll eller imorgon. Testade negativt på test idag. Brukar aldrig va sen anners så hoppas lite fortfarande.

hur går de själv Sebbejonte?

Spännande :) håller tummarna.

Jag fick ju negativt på äl+9 men har inte testat sen dess. Idag vaknade jag med ömma bröst?!?!??

Har lite värk i magen också sen två dagar tillbaka. Jag är sugen på att testa ikväll.

Bim på onsdag.
  • Kstadtjej87
    sebbejonte skrev 2016-01-03 16:55:19 följande:

Spännande :) håller tummarna.

Jag fick ju negativt på äl+9 men har inte testat sen dess. Idag vaknade jag med ömma bröst?!?!??

Har lite värk i magen också sen två dagar tillbaka. Jag är sugen på att testa ikväll.

Bim på onsdag.

Såklart kom min mens nu, typiskt!

Nytt bim 30/1 :) 5e försöket.
  • sebbejonte
    Kstadtjej87 skrev 2016-01-03 17:04:56 följande:

Såklart kom min mens nu, typiskt!

Nytt bim 30/1 :) 5e försöket.

Men nej!!!!! :(

Lägger in ditt nya datum om än lite surt!
  • Anonym (amanda)

min mens kom idag på beräknad dag:) så du kan stryka mig från bim 3/1 och lägga till mig 29/1 istället!

lycka till tjejer så kommer jag tillbaka om ca 2 veckor!! hoppas på många plus:)

• sebbejonte
    Anonym (amanda) skrev 2016-01-03 17:40:12 följande:

min mens kom idag på beräknad dag:) så du kan stryka mig från bim 3/1 och lägga till mig 29/1 istället!

lycka till tjejer så kommer jag tillbaka om ca 2 veckor!! hoppas på många plus:)

Trist med mensen :(

Har flyttat dig
  • behnizen

[quote=76184675][quote-nick]ensamärstark skrev 2016-01-03 18:05:39 följande:[/quote-nick]Tog nytt g-test o ÄL test. G test är blankt. ÄL fortfarande ganska starkt [/quote

Ok då är det äl på G! Sorry om jag blev helt till mig med tyckte det såg ngt ut. ]

• pärlsnäcka
    sebbejonte skrev 2016-01-03 15:34:41 följande:

Hur går det för er som passerat BIM?

BIM-lista Januari

1/1 Kstadtjej87 4:e försöket, första barnet

Kissekatten2014 5:e försöket

Pärlsnäcka första barnet

Lizzie09 första barnet

Sajocawa 2:a försöket efter MA, andra barnet

Min mens är snart över så du kan skriva bim 31/1 Tack :)
Svar på tråden BIM januari 2016