BIM januari 2016
Hej allihopa!
Jag och min fästman planerar att starta bebisverkstaden vid årsskiftet.
Finns det några fler därute? Dela gärna med er!
Hej allihopa!
Jag och min fästman planerar att starta bebisverkstaden vid årsskiftet.
Finns det några fler därute? Dela gärna med er!
Jag har en känsla! Får se om några dagar om den stämmer;)
Imorgon ska jag i alla fall på återbesök hos gyn så håll tummarna för mig att de har positiva besked!
Min mens är snart över så du kan skriva bim 31/1 Tack :)
Tog ett test nu, hållt mig i fyra timmar. Negativt. Är på äl+11 idag så det har väl inte lyckats denna månaden heller.
Är det ett symptom att vara frusen? Kall om.fötter och händer?
Fick ett negtest idag. Äl+11/12. Jag har aldrig känt mig gravid förrän nu, ont i brösten dom är varma och sticker i dom. Mensvärk hela tiden. Halsbränna, hjärtklappning, näsblod, äter hela tiden. Vad är det för fel? ;(
Till gyn imorgon för kontroll av vad det nu är som gör ont på höger sida varje månad. Känns läskigt och jobbigt.
Hur går det för er som passerat BIM?
BIM-lista Januari
1/1 Kstadtjej87 4:e försöket, första barnet
Kissekatten2014 5:e försöket
Pärlsnäcka första barnet
Lizzie09 första barnet
Sajocawa 2:a försöket efter MA, andra barnet
Spännde att så många börjat testa!
Själv har jag aldrig fått plus innan bim, så jag väntar med test tills nästa vecka.
Förra gången jag var gravid var jag så illamående varje kväll och jag kände att jag var gravid i hela kroppen - trots det var det inte plus på stickan förän några dagar efter bim. Så till alla ni som gör tidiga tester, kom ihåg att det fortfarande finns hopp!
Spännde att så många börjat testa!
Själv har jag aldrig fått plus innan bim, så jag väntar med test tills nästa vecka.
Förra gången jag var gravid var jag så illamående varje kväll och jag kände att jag var gravid i hela kroppen - trots det var det inte plus på stickan förän några dagar efter bim. Så till alla ni som gör tidiga tester, kom ihåg att det fortfarande finns hopp!
Hur nära inpå bim har du testat och fått neg då? :)