• pärlsnäcka

BIM januari 2016

Hej allihopa!

Jag och min fästman planerar att starta bebisverkstaden vid årsskiftet.
    Finns det några fler därute? Dela gärna med er!

• Svar på tråden BIM januari 2016
  • Rajgräs
    Anonym (Tjej) skrev 2016-01-03 20:36:17 följande:

Hur nära inpå bim har du testat och fått neg då? :)

Eller på bim också förståss.
  • sebbejonte
    Rajgräs skrev 2016-01-03 20:29:14 följande:

Spännde att så många börjat testa!

Själv har jag aldrig fått plus innan bim, så jag väntar med test tills nästa vecka.

Förra gången jag var gravid var jag så illamående varje kväll och jag kände att jag var gravid i hela kroppen - trots det var det inte plus på stickan förän några dagar efter bim. Så till alla ni som gör tidiga tester, kom ihåg att det fortfarande finns hopp!

Ska vänta till onsdag nu om inte mensen kommer innan.
  • Esls

Nu väntar jag på bim som förmodligen är 17/1. Har egentligen ingen aning om vi lyckats pricka rätt eller inte, men det är första försöket så det får bli som det blir, men hoppas kan man ju! :)

• Elih
    Anonym (Tjej) skrev 2016-01-03 19:59:47 följande:

Fick ett negtest idag. Äl+11/12. Jag har aldrig känt mig gravid förrän nu, ont i brösten dom är varma och sticker i dom. Mensvärk hela tiden. Halsbränna, hjärtklappning, näsblod, äter hela tiden. Vad är det för fel? ;(

Det låter som stress symptom, ta en dag för dig själv och slappna av lite så kanske det känns bättre.
  • du_är_en_saga
    Anonym (Tjej) skrev 2016-01-03 19:59:47 följande:

Fick ett negtest idag. Äl+11/12. Jag har aldrig känt mig gravid förrän nu, ont i brösten dom är varma och sticker i dom. Mensvärk hela tiden. Halsbränna, hjärtklappning, näsblod, äter hela tiden. Vad är det för fel? ;(

Kan ju fortfarande bli plus, ge inte upp än, men jag har vart skengravid så många månader nu? varje månad får jag massa nya symptom som jag tänker måste vara graviditet. Men icke! 

Så nu försöker jag inte leta symptom men är lättare sagt än gjort
  • soofa

Åh, hoppas känslan stämmer och lycka till i morgon!

Fian88 skrev 2016-01-03 19:18:59 följande:

Jag har en känsla! Får se om några dagar om den stämmer;)

Imorgon ska jag i alla fall på återbesök hos gyn så håll tummarna för mig att de har positiva besked!

• livias
    Fian88 skrev 2016-01-03 19:18:59 följande:

Jag har en känsla! Får se om några dagar om den stämmer;)
    Imorgon ska jag i alla fall på återbesök hos gyn så håll tummarna för mig att de har positiva besked!

Lycka till! Känner du något särskilt eller är det "bara" känsla än sålänge
  • Fian88
    livias skrev 2016-01-03 21:53:25 följande:
    Lycka till! Känner du något särskilt eller är det "bara" känsla än sålänge
    Svårt att sätta fingret på! Känslan kan nog också bero på att jag antagligen fick äl denna månaden och har mer progesteron är vanligt. Min pms dök upp direkt efter beräknad äl vilket den aldrig gör; uselt humör, annorlunda smärta och stickningar över livmodern och ömma bröst. Får se helt enkelt! Tillåter mig att hoppas, besviken blir man ju oavsett liksom:)
  • Fian88
    soofa skrev 2016-01-03 21:37:47 följande:

Åh, hoppas känslan stämmer och lycka till i morgon!

Tusen tack!:)
  • livias
    Fian88 skrev 2016-01-03 22:25:22 följande:
    Svårt att sätta fingret på! Känslan kan nog också bero på att jag antagligen fick äl denna månaden och har mer progesteron är vanligt. Min pms dök upp direkt efter beräknad äl vilket den aldrig gör; uselt humör, annorlunda smärta och stickningar över livmodern och ömma bröst. Får se helt enkelt! Tillåter mig att hoppas, besviken blir man ju oavsett liksom:)
    Alldeles rätt - hoppas med dig!!:)
Svar på tråden BIM januari 2016