BIM januari 2016
Hej allihopa!
Jag och min fästman planerar att starta bebisverkstaden vid årsskiftet.
Finns det några fler därute? Dela gärna med er!
Hej allihopa!
Jag och min fästman planerar att starta bebisverkstaden vid årsskiftet.
Finns det några fler därute? Dela gärna med er!
Hur nära inpå bim har du testat och fått neg då? :)
Spännde att så många börjat testa!
Själv har jag aldrig fått plus innan bim, så jag väntar med test tills nästa vecka.
Förra gången jag var gravid var jag så illamående varje kväll och jag kände att jag var gravid i hela kroppen - trots det var det inte plus på stickan förän några dagar efter bim. Så till alla ni som gör tidiga tester, kom ihåg att det fortfarande finns hopp!
Nu väntar jag på bim som förmodligen är 17/1. Har egentligen ingen aning om vi lyckats pricka rätt eller inte, men det är första försöket så det får bli som det blir, men hoppas kan man ju! :)
Fick ett negtest idag. Äl+11/12. Jag har aldrig känt mig gravid förrän nu, ont i brösten dom är varma och sticker i dom. Mensvärk hela tiden. Halsbränna, hjärtklappning, näsblod, äter hela tiden. Vad är det för fel? ;(
Fick ett negtest idag. Äl+11/12. Jag har aldrig känt mig gravid förrän nu, ont i brösten dom är varma och sticker i dom. Mensvärk hela tiden. Halsbränna, hjärtklappning, näsblod, äter hela tiden. Vad är det för fel? ;(
Åh, hoppas känslan stämmer och lycka till i morgon!
Jag har en känsla! Får se om några dagar om den stämmer;)
Imorgon ska jag i alla fall på återbesök hos gyn så håll tummarna för mig att de har positiva besked!
Jag har en känsla! Får se om några dagar om den stämmer;)
Imorgon ska jag i alla fall på återbesök hos gyn så håll tummarna för mig att de har positiva besked!
Åh, hoppas känslan stämmer och lycka till i morgon!