• livias

BIM januari 2016

Hej alla nya och "gamla" :) Haft en liten paus men man kan ju inte hålla sig ifrån alla underbara människor här inne som peppar och analyserar :) Jag fick positivt äl test två dagar tidigare än beräknat, betyder det att mitt bim datum också flyttas fram två dagar? Isåfall är det den 11 januari, tredje försöket efter mf. Lycka till alla!

• livias
    Fian88 skrev 2015-12-30 12:15:58 följande:
    Då har vi bim samtidigt. Och vi är på försök 4 efter missfall. Hoppas att det är vår tur nu!:)
    Då får vi följas åt och hjälpa varandra att hålla sig ifrån alltför tidiga test;) Håller verkligen tummarna för att det är vår tur nu!
  • livias
    behnizen skrev 2015-12-30 15:38:02 följande:

Bim - 4

(Ej morgonkiss)

Svagt plus på clearblue, starkare på testlagrets och en digital som stod: Gravid! 8:e försöket gillt till syskon och lyckan är total!!

Nu är mina tvivel borta:)

Stort lycka till alla som väntar.

Grattis!!!
  • livias
    ensamärstark skrev 2016-01-02 23:07:10 följande:

Detta måste vara fel på testet va? Blev så fundersam över det starka ÄL testet bara två dagar efter mensens slut idag så tog denna ..

Men oj vad konstigt, säkert något fel på det. Har du flera test hemma?? Du måste ju testa igen, imorgonbitti. Håller tummarna för att det faktiskt är något där!
  • livias

Någon som testat graviditet test från baby or not? De som mäter från 10? Hur tidigt kan man testa med dem?:)

• livias
    ensamärstark skrev 2016-01-02 23:14:13 följande:
    Jättelustigt! Aldrig fått såhär innan.. Ja Gud ja jag har en hel drös här hemma

Får ta ett imorgon bitti men tror starkt att det är fel på testet, min mens slutade ju för två dagar sen. O det är ju bara färg på sidorna, inget i mitten av strecket. Lustigt!
    Mycket konstigt, men det är ju det starka äl testet också..! Håll oss uppdaterade imorgon:)
  • livias
    Fian88 skrev 2016-01-03 19:18:59 följande:

Jag har en känsla! Får se om några dagar om den stämmer;)
    Imorgon ska jag i alla fall på återbesök hos gyn så håll tummarna för mig att de har positiva besked!

Lycka till! Känner du något särskilt eller är det "bara" känsla än sålänge
  • livias
    Fian88 skrev 2016-01-03 22:25:22 följande:
    Svårt att sätta fingret på! Känslan kan nog också bero på att jag antagligen fick äl denna månaden och har mer progesteron är vanligt. Min pms dök upp direkt efter beräknad äl vilket den aldrig gör; uselt humör, annorlunda smärta och stickningar över livmodern och ömma bröst. Får se helt enkelt! Tillåter mig att hoppas, besviken blir man ju oavsett liksom:)
    Alldeles rätt - hoppas med dig!!:)
  • livias
    frestelsen skrev 2016-01-05 14:29:17 följande:

Är på äl+9 o bara svaga spök på testlagrets gravtest. Eftersom jag kämpat med att bli gravid i 18 månader så vet jag vilka streck jag kan lita på.

Beställt hem några test som mäter från 5mlu/hcg:) bara för att testa liksom:)

Hoppas verkligen att det ökar! Ja! Tack för tipset, beställde hem några sådana också nu från apotea ;) Test kan man ju inte ha för många av haha. Ska försöka hålla mig till på lördag att testa, äl +12 då.
  • livias

Snart test dags för en del. Själv försöker jag samla tålamod till iallafall helgen innan jag testar. Om man nu tvunget måste testa innan bim;) En konstig fråga - nån som haft kliande bröstvårtor/gårdar i samband med graviditet? Eller är huden bara torr? Började nån dag efter äl. Mycket konstig känsla, och svår kliat!

• livias
    Linda b1986 skrev 2016-01-07 15:11:38 följande:

Sista stickbilden från mig! Nu slutar jag testa och hoppas att de håller hela vägen! Gick iväg på lunchen och testknarkade! Wii jag är gravid!!!:)

Stort grattis!!!
  • livias

Usch för tant röd!!!:( Känner med er som fått den nu i dagarna. Kommer säkert joina er i februari. Ingen känsla alls av graviditet här

• livias
    Sandrisen92 skrev 2016-01-07 21:26:50 följande:

Hej! Ny här men följder det ni skriver. Har Bim på måndag och hoppas verkligen de tagit sig men de känns inte så..=( denna jobbiga väntan.. tog till och m ett test idag som inte visade någonting såklart , fortsätter hoppas i några dagar till. Har kännt lite konstiga stickningar i äggstockarna senaste 3 dagarna men de kan ju vara att man inbillar sig att känna minsta lilla sak..

Har också bim nu på måndag. Och har samma som dig, endast lite småstick och molvärk. Och kliande bröst som började strax efter äl. Måste kolla med mannen om vi har bytt sköljmedel haha. Men annars känner jag inget, men håller tummarna för oss! Ska du testa igen innan måndag? Jag kanske tar ett på lördag
  • livias
    soofa skrev 2016-01-07 06:53:18 följande:

Vad komiskt, jag har också haft kliande bröstvårtor sedan äl. Jag brukar inte ha det annars.

Så konstigt! Får vi hoppas att det kanske beror på något bra!:)
  • livias

Äl + 13 idag och negativt test. Så ställer in mig på att det inte går vägen denna månaden heller. Fast hade väl lite på känn. Vi kommer nu ta en paus i barna bakande då vi precis fått alla papper och tider till start på utredning. Så kommer göra den och följa processen till ivf istället. Men kommer självklart följa er alla goa här inne och håller tummarna för att det verkligen är vår tur snart! Lycka till alla <3

Svar på tråden BIM januari 2016