BIM januari 2016
Hej allihopa!
Jag och min fästman planerar att starta bebisverkstaden vid årsskiftet.
Finns det några fler därute? Dela gärna med er!
Hej allihopa!
Jag och min fästman planerar att starta bebisverkstaden vid årsskiftet.
Finns det några fler därute? Dela gärna med er!
Nu kommer jag få skäll men vad gör en desperat :(
Jag öppnade ett negativt digitalt test och på stickan fanns ett starkt kontrollstreck och ett svagt brevid :( äl+11 idag. Finns det hopp eller är jag dum i huvet bara?
Mensen kom tyvärr idag :( Alltså behöver inte molvärk från äl, pissömma bröst, ständig pms och yrsel innebära en graviditet. Trist, men min tur kommer en annan gång :) Hoppas ni andra har bättre lycka! Mitt nästa BIM är 1/2 så jag får framöver hoppa in i en februaritråd. Kram på er alla som peppat en och lycka till!
Mensen kom tyvärr idag :( Alltså behöver inte molvärk från äl, pissömma bröst, ständig pms och yrsel innebära en graviditet. Trist, men min tur kommer en annan gång :) Hoppas ni andra har bättre lycka! Mitt nästa BIM är 1/2 så jag får framöver hoppa in i en februaritråd. Kram på er alla som peppat en och lycka till!
Är du vaken?! Testat än? :D
Jo så kan ju hända. Men jag hade ju mens nyss. En helt vanlig mens tycker jag jag kan väl inte vara gravid? Känner mig inte gravid.. Kan inte sova (som du ser på klockslaget) för jag tänker på detta. Men lovar att uppdatera med nytt imorgon!
Va tråkigt! Kroppen är bra roligt ibland:( men nu är du ett steg närmare ett plus! Stort lycka till i februari bananen<3
Detta måste vara fel på testet va? Blev så fundersam över det starka ÄL testet bara två dagar efter mensens slut idag så tog denna ..
Åh vad tråkigt, vet hur det känns, jag kände så mycket den här månaden men mensen kom idag för mig med... Vi ses nästa månad!
Sådär testet ligger o jäser. Täckte över det direkt. Men jag tror verkligen inte det är positivt.. Det känns inte som det :-/ återstår o se om fyra minuter
Sådär testet ligger o jäser. Täckte över det direkt. Men jag tror verkligen inte det är positivt.. Det känns inte som det :-/ återstår o se om fyra minuter