• mininiss

BIM januari 2016

Hej alla! Om de okej att ja hoppar in här också :)

ja fick min mens den 18 december 4dagar för tidigt och de va brunt blod i 4 dagar sen gick de över är de normalt har aldrig haft så? Har någon varit med om det behöver jag va orolig?

• mininiss

Hej! Jag hoppar i här om de är okej fick ett svagt plus på två tester men visade sen att ja har haft en tidigt mf efter buksmärtor va på akuten där dom bekräftade det :( min nästa Bim är 13 januari

• mininiss

Hej på er!

Hoppas ni har haft en bra dag :)

Vet någon om de tar långt tid och bli gravid efter ett mf?

• mininiss
    frestelsen skrev 2016-01-05 15:30:37 följande:

Det är helt olika. Jag är inne på mitt första försök sen en ma i början på november. Tog rätt lång tid att få ägglossning

Tack enligt min gynekolog så ska jag ha mens den här månadenigen för ja slutat blöda och jag ska komma in för ett ultraljud för ha koll på ägglossning
  • mininiss
    primavolta skrev 2016-01-05 18:05:08 följande:
    Jag blev gravid på första försöket efter mitt mf.. Lycka till!!!
    åhh grattis :)
    jag är så orolig de nått fel på mig för jag fick mf och de ska bli så ingen :(
  • mininiss

en konstig fråga har någon av er haft ont i ryggen alltså nedre delen av ryggen? 
    hade ett mf i mitten av december och de vissa plus täcken fram till 2 januari men nu är den borta och har sån konstig känsla i magen och nedre delen av ryggen.
    kan man bli gravid så fort efter ett mf eller är de symtom från mf jag fortfarande har?

• mininiss
    HCS skrev 2016-01-22 18:32:32 följande:

Måste fråga om ni ser? Har fått svagt på rfsu I ett par dagar. Visst är det nåt även på apotekets?

Ja ser lite svagt :)
Svar på tråden BIM januari 2016