Inlägg från: karinjanson |Visa alla inlägg
  • karinjanson

BIM januari 2016

Hoppar på den här tråden då mensen kom idag. Bara att börja om med rosenrot och vänta :)

Bim 7/1. Första barnet, åttonde försöket. Hoppas på bästa tänkbara början på nya året :)

• karinjanson

BIM imorgon och allt känns som det brukar göra dagen innan. Enda skillnaden är väl att brösten varit MINDRE ömma än vad de brukar innan mens haha! Tänker ändå testa imorgon bitti om inte mensen kommit då, för sen jobbar jag så konstiga tider i helgen. Jag vill ju så gärna få ett litet plus på stickan!

• karinjanson

Jaha, då ligger man här och gråter igen. Hann inte ens vakna och börja hoppas innan den där förbannade kärringen hade kommit. Varje månad känns som ett misslyckande, som att jag har förlorat och alla andra vunnit.

• karinjanson
    glittersol skrev 2016-01-07 08:31:36 följande:

Nämen vännen!

Känn inte så, din tur kommer komma!!

Vilket försök är ni på?

Tempar du eller kör du med ältest?

Kram!!! <3 <3

Har inte ätit piller på 14 månader, det här var åttonde "aktiva" försöket. Att tempa funkar inte, jobbar skift så att ta tempen ungefär samma tid efter sömn går inte. Har kört med ÄL-test några månader men blev så stressad av det så nu har vi sex varannan dag, ibland varje dag. Usch, jag vet inte, blir bara så frustrerad. Vi är de enda som inte är gravida eller har barn i våran "krets" och att se min sambo leka och mysa med mina systerdöttrar och hans kusinbarn får mig att vilja gråta varje gång. Det är liksom bara vi kvar, och för de andra har det "bara blivit".

Dessutom tjatar hans pappa. "Jag vill ju bli farfar. Ni är ju min enda chans att bli det. Hur svårt kan det vara? " Tydligen tillräckligt svårt, gubbjävel! råkade jag svara sist.
Svar på tråden BIM januari 2016