• springa

BF juli 2016

Tänkte jag startar tråd för Bf juli 2016 då jag plussade för ett par dagar sedan på ÄL+10, och 3 gånger efter det ;).Detta är vårt 3e barn :) 

Fler som plussat med Bf juli? :)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-11-09 10:30
    BF
    14/7 Springa- tredje barnet
    17/7 Theta- andra barnet
    17/7 Halo83- tredje barnet
    18/7 Millan1984- andra barnet
    20/7 Karniia - tredje barnet

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-11-09 18:12
    BF för Julimammor här:
    www.familjeliv.se/leave%3A//www.familjeliv.se/forum/thread/75980367-bf-lista-julibebisar-2016/1%23m1

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-11-09 19:27
    BF julimammor 2016:
    www.familjeliv.se/leave%3A//www.familjeliv.se/forum/thread/75980367-bf-lista-julibebisar-2016/1%23m1

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-11-09 19:40
    BF-lista julimammor 2016:
    www.familjeliv.se/forum/thread/75980367-bf-lista-julibebisar-2016/1

• Svar på tråden BF juli 2016
  • Irebli

Heihei! Hoppar gärna in här :)

Är i vecka 6+2 idag, Bf 7 juli.

• Saltvatten

Hej på er Glad

Hoppar också in här efter att ha plussat idag, ca BIM-4 så det var ett svagt men tydligt streck. Jag är 35 år och har en dotter som snart fyller 9 månader så detta blir andra barnet om allt går bra den här gången. Har tre missfall i bagaget, varav två stycken de senaste 4 månaderna bakåt, men försöker hoppas och tänka positiva tankar.
    BF isf blir runt 26-27 juli Hjärta

Känner ni andra av några symptom ännu?

Jag är sjuuukt hungrig på allt och stundtals absolut inget Tungan ute Sitter just nu har ett vansinnigt sug efter chicken nuggets med sweet chilisås till Skrattande

• SSK13

Hej!

Jag förväntas få en bebis slutet av juni eller början på juli! 

Har ett barn sen tidigare, var inte alls orolig då. Allt gick väl. Mådde illa, hade spända bröst osv. Hade blödningar två dagar i vecka 8 men sen ingenting.

Denna gången känner jag ingenting. Molvärk någon gång ibland bara. Min BM sa bara "du väntar säkert en pojke nu!". Fick en flicka förra gången. Kändes inte som om att hon tog mig på allvar. Undrar om det är någon annan som har erfarenhet kring i princip noll symtom? Känns ganska jobbigt faktiskt.

Ska göra VUL på onsdag. Mår dåligt över att inte känna något och är jätterädd att det är MA.

• Väntande

Alltså! Jag blödde lätt under hela gårdagen, men inget alls idag. Köpte ett cb digital å den visar 3+! Börjar få tillbaka hoppet lite nu ... Man läser ju titt som tätt att en del blöder utan att det är farligt, men det har känts som en myt för mig som fått det flera gånger som slutat i mf.

Har aldrig fått ett 3+ i de andra graviditeterna som slutat dåligt. Superspänd på vul nu, låt det bli onsdag NU!!

• springa
    Väntande skrev 2015-11-15 17:27:19 följande:

Alltså! Jag blödde lätt under hela gårdagen, men inget alls idag. Köpte ett cb digital å den visar 3+! Börjar få tillbaka hoppet lite nu ... Man läser ju titt som tätt att en del blöder utan att det är farligt, men det har känts som en myt för mig som fått det flera gånger som slutat i mf.

Har aldrig fått ett 3+ i de andra graviditeterna som slutat dåligt. Superspänd på vul nu, låt det bli onsdag NU!!

Vad skönt!

Jag gjorde också nytt test som visade 3+ så vågar också hoppas!

Du får berätta hur det gått på onsdag :) jag ska inte dit förrän 24e.
  • Väntande
    springa skrev 2015-11-15 17:35:41 följande:
    Vad skönt!

Jag gjorde också nytt test som visade 3+ så vågar också hoppas!

Du får berätta hur det gått på onsdag :) jag ska inte dit förrän 24e.
    Har du blött något mer sen eller tog det stopp för dig med? Håller tummarna för dig med då!

Jag har testat slut på alla test nu så jag ska hålla mig i skinnet till på onsdag å inte slösa bort alla mina pengar på fler, haha.
  • Hallonen
    Irebli skrev 2015-11-15 16:05:39 följande:

Heihei! Hoppar gärna in här :)

Är i vecka 6+2 idag, Bf 7 juli.

Kul! Vi har bf exakt samma dag :) första barnet?
  • Irebli
    Hallonen skrev 2015-11-15 18:24:16 följande:

Kul! Vi har bf exakt samma dag :) första barnet?

Vad roligt :) ja, första barnet.
  • 2013januari
    Väntande skrev 2015-11-15 17:27:19 följande:

Vilken vecka är du i på ons?
  • fastfrusen
    5+0 idag, tog ett nytt gravtest bara för att se att man verkligen är gravid :P Tror inte jag haft så mycket symtom ännu, har dock blivit magsjuk i helgen så har varit extremt illamående och kräkts konstant.. Alltså, om man mår så illa snart pga grav... hujedamig... För övrigt har jag känt mig trött och sambon har klagat på humörsvängningar.

Har inte lyckats få tag på bm när jag varit utomlands, så ska ringa henne imorgon om ett tidigt vul. Vill ju helst ha det imorgon eller tis, reser igen på ons.. Om det nu är ett nytt x vill man upptäcka det tidigt så inte andra äggledaren behöver tas bort också. Förra sprack i 7+6 och det blev akut operation med massa blod i magen.. Läkaren som opererade mig sa att jag skulle gå till gynakuten o tvinga dem att undersöka, men det känns väl dumt om man mår okej?
Svar på tråden BF juli 2016