• springa

BF juli 2016

Tänkte jag startar tråd för Bf juli 2016 då jag plussade för ett par dagar sedan på ÄL+10, och 3 gånger efter det ;).Detta är vårt 3e barn :) 

Fler som plussat med Bf juli? :)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-11-09 10:30
    BF
    14/7 Springa- tredje barnet
    17/7 Theta- andra barnet
    17/7 Halo83- tredje barnet
    18/7 Millan1984- andra barnet
    20/7 Karniia - tredje barnet

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-11-09 18:12
    BF för Julimammor här:
    www.familjeliv.se/leave%3A//www.familjeliv.se/forum/thread/75980367-bf-lista-julibebisar-2016/1%23m1

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-11-09 19:27
    BF julimammor 2016:
    www.familjeliv.se/leave%3A//www.familjeliv.se/forum/thread/75980367-bf-lista-julibebisar-2016/1%23m1

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-11-09 19:40
    BF-lista julimammor 2016:
    www.familjeliv.se/forum/thread/75980367-bf-lista-julibebisar-2016/1

• Svar på tråden BF juli 2016
  • Chokos

Hej hej!

Här har ni en till. Vecka 4+3 idag och BF den 19 Juli.

Förstföderska och är konstant orolig nu. Känns som alla någongång fått missfall när man läser, försöker att inte lägga så stor vikt vid det. Det kan ju faktiskt gå bra.

• 2013januari

Nån mer som inte vet om ni kommer dateras med bf i juni eller juli? Jag är mitt emellan nu enligt tidigt VUL... Riktiga dateringen blir först vid rul så är det ok om jag hänger med här lite också?

• moja

Här finns en till :D v 4 + 6 idag, bf den 17 juli :D Lite orolig över att få missfall, men hoppas och ber om det bästa :D

• Pingvin

Tyvärr fick jag missfall för 3 dagar sedan,vecka 5+1... Tråkigt men vi ska försöka igen som snabbt jag får ägglossning igen,nya tag alltså:) kände redan från början att något var fel...plusset blev aldrig starkare och digitala monitorn visade hela tiden 1-2 v..... Fast den borde visat mer....

• Väntande

Fick en sparsam blödning nu ... Känns som att det kommer sluta som alla gånger innan ... Fattar fan inte! Utredningen visade ju inget, å jag tänkte att denna gång kanske funkar IOM att kroppen vilat så länge, var ett år sedan jag hade missfallen å ma

Lyckades även posta detta i FEL tråd ... Suck!

• springa
    Pingvin skrev 2015-11-14 11:50:22 följande:

Tyvärr fick jag missfall för 3 dagar sedan,vecka 5+1... Tråkigt men vi ska försöka igen som snabbt jag får ägglossning igen,nya tag alltså:) kände redan från början att något var fel...plusset blev aldrig starkare och digitala monitorn visade hela tiden 1-2 v..... Fast den borde visat mer....

Beklagar!

Vet hur tung det är. All kärlek och styrka till er!
    Väntande skrev 2015-11-14 12:01:57 följande:

Fick en sparsam blödning nu ... Känns som att det kommer sluta som alla gånger innan ... Fattar fan inte! Utredningen visade ju inget, å jag tänkte att denna gång kanske funkar IOM att kroppen vilat så länge, var ett år sedan jag hade missfallen å ma

Lyckades även posta detta i FEL tråd ... Suck!

Jag hade också en blödning i förrigår.

Var vattnig och ljust blod. Slutade rätt fort. Trodde verkligen det var kört men tog nytt test igår morse vilket hade ökat i antal veckor och har fortfarande grav symptom så antar det gått bra ändå. Ska på vul den 24e.

Sjukt jobbigt att blöda under grav ..
  • Väntande

Förra graviditeten var nästan exakt likadan, fick ett vul å sen typ två dagar innan började det blöda lite så allt var typ ute när undersökningen gjordes. Blir väl samma denna gång.

Men hade jätte starkt plus när jag testade igår, lite frustrerande ... Kanske ska testa med ett som har veckoindikator. Det värsta är att inte veta känner jag just nu.

• springa
    Väntande skrev 2015-11-14 15:06:18 följande:

Förra graviditeten var nästan exakt likadan, fick ett vul å sen typ två dagar innan började det blöda lite så allt var typ ute när undersökningen gjordes. Blir väl samma denna gång.

Men hade jätte starkt plus när jag testade igår, lite frustrerande ... Kanske ska testa med ett som har veckoindikator. Det värsta är att inte veta känner jag just nu.

Förstår dig! Jag känner likadant. Att det kan bära eller brista nu. Försöker ändå tänka att oavsett om man blödit eller inte så har man inte större risk för MF än någon annan. Det är ju många som blöder och ändå går hela graviditeten. Jag gjorde det min förra men då hade jag iofsig haft en tvilling grav som blev MF tidigt och antar att det var det blodet som låg kvar och kom ut i perioder. 
  • springa
    Väntande skrev 2015-11-14 15:06:18 följande:

Blöder du fortfarande? 
  • Väntande

Fick bara lite rosa på pappret vid 12, sen har jag haft tampong å det hade kommit lite blodblandat slem (ursäkta detaljerna!) nu när jag kollade. Men jag upplever redan att jag har lite som mensvärk och är trött i ryggen, som varit ett symtom i de mf jag haft tidigare ... Och jag gjorde ett test nyss som faktiskt är lite lite svagare än igår.

Är bombis på att det är ett mf på g nu.

Svar på tråden BF juli 2016